VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

Semnătura electronică în practică

VREAU SĂ PARTICIP!

Semnătura electronică în practică

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

27 Februarie 2024

Prezentarea evenimentului
Folosirea semnăturii electronice în practică, de la cadrul legislativ ce reglementează semnăturile electronice, la exemple practice:
  • Legislația ce reglementează utilizarea semnăturii electronice. Legislație generală, Regulamentul eIDAS (Regulamentul UE nr. 910/2014), și legislație sectorială, ex. domeniul resurselor umane;

  • Tipuri de semnături electronice;

  • Cum se semnează, cum se verifică și cum se păstrează un document semnat electronic. Validarea pe pe termen lung a semnăturilor electronice;

  • Success stories:
    – semnătura electronică în HR;
    – client on-boarding și relație 100% electronică cu clienții.

CÂND ȘI UNDE

27 FEBRUARIE 2024; Orele 14:00 – 17:00 

Webinar

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
Tematica
webinarului

Urmărește Wolters Kluwer

© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

•   Înțelegerea cadrului legislativ care reglementează semnăturile electronice;
•   Diferențele dintre tipurile de semnături electronice și cum trebuie aleasă cea mai potrivita semnătură în funcție de cerințele de business;
•   Modalități de verificare și validare a documentelor semnate electronic. Cum pot fi păstrate documentele semnate electronic pe termen lung;
•   Exemple practice pentru folosirea semnăturii electronice în business:
–  Cum se poate organiza activitatea de HR 100% digital;
–  Cum poate fi digitalizat și simplificat procesul de client on-boarding.
Beneficii participanți
•   Înțelegerea cadrului legislativ care reglementează semnăturile electronice;
•   Diferențele dintre tipurile de semnături electronice și cum trebuie aleasă cea mai potrivita semnătură în funcție de cerințele de business;
•   Modalități de verificare și validare a documentelor semnate electronic. Cum pot fi păstrate documentele semnate electronic pe termen lung;
•   Exemple practice pentru folosirea semnăturii electronice în business;
–  Cum se poate organiza activitatea de HR 100% digital;
–  Cum poate fi digitalizat și simplificat procesul de client on-boarding.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

  • Reprezentanți ai departamentelor juridice, avocați, magistrați;
  • HR departments;
  • Head of Operations;
  • Digital Transformation Officers, Chief Information Officer, Chief Technology Officer, Digital Transformation architect, Digital Solutions Expert, Digital Workplace Innovation Lead;
  • General Manager.
Participanți
Semnătură electronică, verificarea documentelor semnate electronic, HR, customer onboarding;


CONSTANTIN BURDUN


Director General Adjunct certSIGN/ Deputy CEO certSIGN


A absolvit Academia Tehnică Militară din București, tot în cadrul acestei facultăți obținând și titlul de Doctor în Știința Calculatoarelor, urmând să fie chiar cadru didactic al acestei instituții.  Și-a completat ulterior studiile la Universitatea București, absolvind un master MBA – Business Administration, Management and Operations. 

Constantin Burdun este un renumit specialist implicat în zeci de proiecte ample, în România, dar și în alte țări, de implementare de infrastructuri cu chei publice pentru diverse organizații. De asemenea a participat în peste 10 proiecte de cercetare și dezvoltare, implementate de certSIGN, publicând peste 15 articole în securitatea informațiilor. A făcut parte din echipa de proiectare și realizare a produsului  certSAFE pentru Autorităţi de Certificare și a altor aplicații criptografice. Domeniile sale de expertiză includ scheme avansate de semnături electronice, interoperabilitatea PKI și aspectele legale ale semnăturilor electronice.  

Lectorul
evenimentului


AUREL MEIROȘU


Manager Dezvoltare Afaceri Semnătura Electronică certSIGN


Manager Dezvoltare Afaceri, cu o experienţă de 14 ani pe piața serviciilor de încredere și promotor al conceptelor și proiectelor de transformare digitală, utilizând semnătura electronică și identificarea electronică.

Împreună cu echipa sa de BD, a implementat proiecte e-Citizen în cadrul sectorului public pentru interacțiunea electronică a cetățenilor cu administrația publică. În sectorul privat, contribuie în mod constant la creșterea ratei de adoptare a serviciilor de încredere pe piața românească, fie prin participarea ca speaker în vederea împărtășirii expertizei sale și celor mai bune practici, fie prin implicare directă în proiecte supuse proceselor de onboarding și împrumut în sectorul financiar sau în resurse umane, supply chain, procesele de digitalizare a clienților și contractorilor.

Numeroasele conferințe pe tema insolvenței și a problemelor de executare silită, la care a fost invitat în calitate de lector, sunt și ele o dovadă a recunoașterii și aprecierii de care se bucură.


NATALIA BUTNARU


Manager Departament Juridic certSIGN/ Legal Manager certSIGN


A absolvit cursurile Facultății de Drept din cadrul Universității București (1996) și a acumulat experiență ca avocat, in-house lawyer și legal manager în cadrul unor companii din FMCG, telecomunicații și tehnologia informațiilor. A fost implicată, printre alte activități, în proceduri de M&A, proceduri de audit, investigații ale Consiliului Concurenței, litigii, proceduri de achiziție publică, redactare și negociere de contracte în domeniul tehnologiei informației. 

În prezent, este legal manager la CERTSIGN SA, una dintre companiile românești cele mai active pe piața serviciilor de încredere reglementate de Regulamentul EIDAS, identității și securității electronice, specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.