Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com
19 Ianuarie 2023
ADRIAN-MIHAI ZAMFIR
Avocat în cadrul Filip & Company, Adrian reușește în toate interacțiunile sale cu autoritățile fiscale sau cu clienții să realizeze cu eficiență transmiterea informației cu ajutorul unor termeni prietenoși și accesibili pentru profesioniști.
Experiența dobândită în proiecte complexe din diverse arii de practică i-a permis apropierea de regulile în materie de TVA și de prețuri de transfer, zone în care reușește să comunice punctele sale de vedere într-o manieră clară atât pentru autorități, cât și pentru instanțe.
CÂND ȘI UNDE
19 IANUARIE 2023; Orele 13:00 – 16:00
Webinar
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
■ diplomă de participare, la cerere
■ voucher sintact.ro (acces 15 zile)
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro
webinarului
GEORGE TRANTEA
Avocat cu peste 14 ani experiență în domeniul litigiilor fiscale, George este coordonator al centrului de dispute fiscale din cadrul Filip & Company.
Deoarece orice disputa poate fi prevenită, George urmărește să faciliteze înțelegerea implicațiilor fiscale pe care le au operațiunile derulate de clienții Filip & Company. După o serie de webinare care au vizat noile reguli TVA din spațiul comunitar (Quick Fixes și E-commerce în anul 2021), sau implicațiile impozitului minim agreat de OCDE și G20 în anul 2022, impozit ce va afecta clienții activi într-o piață globală, George vă propune analiza juridică a evenimentelor fiscale ale lui 2022 pentru a înțelege și pregăti mai bine anul 2023.
La baza experienței sale stă o pregătire internațională, atât în sistemul legal din România, cât și cel din Franța. Experiența câștigată în România și în Franța i-au oferit o perspectivă europeană și o mai bună înțelegere a domeniului legal și a intereselor și obiectivelor economice ale clienților.