VREAU SĂ PARTICIP!

Reducerea costurilor cu TVA

Prezentarea evenimentului

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

■  Vă invităm la webinarul „Reducerea costurilor cu TVA”, în data de 28 septembrie, pentru a discuta împreună cu specialiștii EY România despre ultimele modificări lesgislative și impactul acestora asupra activității societății dumneavoastră. Agenda evenimentului on-line cuprinde următoarele topicuri: 
Agenda evenimentului
Trainerii evenimentului

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00 
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

Costin MANTA, Mihai PETRE

CÂND ȘI UNDE

28 SEPTEMBRIE 2022; Orele 14:00 – 16:30

Webinar, prezență online

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

 Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

▪  Scopul acestui webinar este tocmai acela de a vă familiariza cu cele mai recente modificări lesgislative și impactul acestora asupra activității societății dumneavoastră.
Beneficii participanți
Scopul acestui webinar este tocmai acela de a vă familiariza cu cele mai recente modificări lesgislative și impactul acestora asupra activității societății dumneavoastră.
VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta
VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea:  0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Reducerea costurilor cu TVA

Costin Manta – Partener, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România

Costin are peste 16 ani de experiență în consultanță si litigii în materie de TVA, precum și în proiecte de due diligence, fuziuni și achiziții.

Costin a dezvoltat soluții inovative pentru problemele curente ale contribuabililor, precum deducerea TVA aferentă serviciilor intragrup, recuperarea TVA aferentă creanțelor neîncasate și recuperarea TVA aferentă claw back.

A participat periodic la întâlniri cu autoritățile fiscale române și cu reprezentanții Consiliului Investitorilor Străini din România cu privire la actualizarea legislației românești în materie de TVA și este membru al Camerei Consultanților Fiscali din anul 2012.

Mihai Petre Director Consultanţă vamală, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România. 

Mihai are o experiență de peste 16 ani în domeniul consultanței vamale, reorganizări de lanțuri de aprovizionare, calcul de valoare în vamă și clasificare tarifară.


În prezent este coordonatorul echipei de consultanță pe probleme de vamă și accize, din cadrul EY România. 


Mihai este implicat în mod continuu în proiecte de asigurare a conformității cu legislația vamală, restituiri de taxe, contestații, studii de impact pe vamă și accize, corespondența cu Comisia Europeană. De asemenea, este autorul a numeroase articole din presă pe probleme vamale, menite să ajute mediul de afaceri din România.

Mihai este membru activ al Camerei Consultanților Fiscali din România și membru al Asociației Experților Contabili din Marea Britanie (ACCA).

Agenda

evenimentului

■  Deducerea TVA aferentă serviciilor de grup;
■  Recuperarea TVA aferentă creanțelor neîncasate;
■  Certificarea ca și Operator Economic Autorizat – o metodă eficientă de a reduce costurile cu finanțarea TVA platită în vamă la importul de mărfuri;
■  Înscrierea în Evidențele Declarantului – fluidizarea vămuirii mărfurilor concomitent cu neplata TVA la import;
■  Oportunitatea utilizării regimului vamal 4200 pentru importul de mărfuri în România care urmează a fi livrate în aceeași stare către alt Stat Membru EU în contextul reașezării lanțurilor de aprovizionare la nivel global.

Participanți
■  Departamentul logistic/vamal, achiziții și financiar

Mihai Petre  Mihai Petre, Director Consultanţă vamală, Departamentul de Impozite Indirecte, 
EY România

Mihai are o experiență de peste 16 ani în domeniul consultanței vamale, reorganizări de lanțuri de aprovizionare, calcul de valoare în vamă și clasificare tarifară.


În prezent este coordonatorul echipei de consultanță pe probleme de vamă și accize, din cadrul EY România.  Mihai este implicat în mod continuu în proiecte de asigurare a conformității cu legislația vamală, restituiri de taxe, contestații, studii de impact pe vamă și accize, corespondența cu Comisia Europeană. De asemenea, este autorul a numeroase articole din presă pe probleme vamale, menite să ajute mediul de afaceri din România.


Mihai este membru activ al Camerei Consultanților Fiscali din România și membru al Asociației Experților Contabili din Marea Britanie (ACCA).

Mihai Petre Director Consultanţă vamală, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România

Mihai are o experiență de peste 16 ani în domeniul consultanței vamale, reorganizări de lanțuri de aprovizionare, calcul de valoare în vamă și clasificare tarifară.


În prezent este coordonatorul echipei de consultanță pe probleme de vamă și accize, din cadrul EY România. 


Mihai este implicat în mod continuu în proiecte de asigurare a conformității cu legislația vamală, restituiri de taxe, contestații, studii de impact pe vamă și accize, corespondența cu Comisia Europeană. De asemenea, este autorul a numeroase articole din presă pe probleme vamale, menite să ajute mediul de afaceri din România.

Mihai este membru activ al Camerei Consultanților Fiscali din România și membru al Asociației Experților Contabili din Marea Britanie (ACCA).

Costin Manta – Partener, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România

Costin are peste 16 ani de experiență în consultanță si litigii în materie de TVA, precum și în proiecte de due diligence, fuziuni și achiziții.

Costin a dezvoltat soluții inovative pentru problemele curente ale contribuabililor, precum deducerea TVA aferentă serviciilor intragrup, recuperarea TVA aferentă creanțelor neîncasate și recuperarea TVA aferentă claw back.

A participat periodic la întâlniri cu autoritățile fiscale române și cu reprezentanții Consiliului Investitorilor Străini din România cu privire la actualizarea legislației românești în materie de TVA și este membru al Camerei Consultanților Fiscali din anul 2012.