© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

CÂND ȘI UNDE
06 decembrie 2021; Orele 14:00 – 17:00

Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

SUNĂ ACUM!

Raportarea SAF-T. 

Dileme și soluții

Detaliile evenimentului

Trainerii
evenimentului

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Anca
Macovei

Trainerul
evenimentului

INCLUSE ÎN PREȚ


     diplomă de participare;
     voucher sintact.ro (acces 15 zile);
     acces 5 zile pentru revizualizarea evenimentului.

Webinar 06 decembrie 2021

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

PREȚ: 400 lei + TVA

Vreau să particip!
Vreau să particip!

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta

  Anca Macovei, Director, Tax Technology, PricewaterhouseCoopers Romania

Beneficii
participanți

     O mai bună înțelegere a etapelor principale necesare pentru implementarea SAF-T;
     Înțelegerea structurii SAF-T și a câmpurilor de date care trebuie raportate;
     Accesarea unor abordări uzuale pentru a adapta datele disponibile la cerințele SAF-T;
     Înțelegerea etapei referitoare la maparea datelor utilizând Nomenclatoarele publicate de ANAF;
     Dobândirea unei perspective mai largi privind posibile variante de a procesa datele și a exporta declarația D406 în format xml.

 Contextul introducerii SAF-T în România și principalele prevederi legislative existente (15 min.)
 Etapele principale obișnuite pentru implementarea unui proiect privind SAF-T de către contribuabili (15 min.)
 Structura SAF-T. Prezentarea setului de date necesare pentru raportare. Adaptarea acestor date la cerințele publicate de ANAF (45 min.)


Pauză 15 min. (propusă între 15:15 și 15:30)


 Maparea SAF-T. Situații dificile întâlnite în practică (45 min.)
 Cum poate funcționa o soluție IT în vederea generării declarației D406 (15 min.)
 Scurtă recapitulare. Concluzii și recomandări (10 min.)
 Q&A (20 min.)

Agenda
webinarului

Vreau să particip!

Beneficii
participanți

     O mai bună înțelegere a etapelor principale necesare pentru implementarea SAF-T;
     Înțelegerea structurii SAF-T și a câmpurilor de date care trebuie raportate;
     Accesarea unor abordări uzuale pentru a adapta datele disponibile la cerințele SAF-T;
     Înțelegerea etapei referitoare la maparea datelor utilizând Nomenclatoarele publicate de ANAF;
     Dobândirea unei perspective mai largi privind posibile variante de a procesa datele și a exporta declarația D406 în format xml.

Vreau să particip!

 Raportarea SAF-T (obligații legale, sfaturi practice, dileme și posibile soluții)

Tematica

Vreau să particip!

 Reprezentanți ai departamentului financiar-contabil și IT din companii, specialiști fiscali

Public țintă

Vreau să particip!

ANAF a publicat informațiile care trebuie declarate, procedura și termenele de trimitere, astfel că raportarea SAF-T este în final oficializată. De asemenea, noua Listă a marilor contribuabilii a fost publicată pe site-ul ANAF la începutul lunii noiembrie. Din ce în ce mai multe companii avansează pregătirile pentru raportarea SAF-T ce devine obligatorie începând cu anul 2022. Structura fișierului standard SAF-T, adică setul de date care trebuie raportate, ridică multe semne de întrebare în rândul contribuabililor, atât din perspectiva identificării datelor în sistemele interne, cât și a adaptării acestora la cerințele SAF-T. Vom discuta o parte din problemele întâlnite și posibile rezolvări în practică.

Public
țintă


     Reprezentanți ai departamentului financiar-contabil și IT din companii, specialiști fiscali


Tematica
webinarului



     Raportarea SAF-T (obligații legale, sfaturi practice, dileme și posibile soluții)

Vreau să particip!

Despre 
eveniment

Izabela 
Stoicescu

Trainerul
evenimentului

  Izabela Stoicescu, Senior Manager, Indirect Tax, PricewaterhouseCoopers Romania