VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

Protecția datelor cu caracter personal în activitățile de marketing

VREAU SĂ PARTICIP!

Protecția datelor cu caracter personal 
în activitățile de marketing

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

23 Ianuarie 2024 

Prezentarea evenimentului
  • Fiecare companie se bazează în activitatea sa, în diverse moduri, pe activități de promovare și de comunicare comercială a produselor și serviciilor sale, folosind eventual serviciile unor furnizori terți sau prin resurse proprii. Dacă în trecut aceste activități erau relativ limitate la câteva tipuri de acțiuni, precum comunicări comerciale prin poștă sau prin apeluri telefonice inițiate de persoane reale, digitalizarea vieților și economiilor noastre a oferit numeroase opțiuni de diversificare a abordărilor disponibile companiilor pentru efectuarea de comunicări și de acțiuni de promovare și de creștere a întinderii sferei persoanelor la care ajung comunicările comerciale, ceea ce a dus inclusiv la transformarea profesioniștilor de marketing și publicitate. Marketing-ul, astăzi, este o afacere extrem de complexă. Vorbim de marketing digital efectuat prin website-uri, prin rețele sociale și prin aplicațiile pe care le utilizează persoanele; vorbim de piețe pe care se tranzacționează, în fracțiuni de secundă, posibilitatea de a folosi datele utilizatorilor unui website pentru a le transmite publicitate personalizată. S-au dezvoltat, de asemenea, și scenariile în care sunt folosite date pentru obiective de marketing indirect; folosind date în formă digitală, activități de analiză, statistică, profilare sau segmentare au devenit comune pentru companii. Resursele tehnice pentru efectuarea acestor acțiuni par să fie inepuizabile.  

  • Totuși, există reguli și cerințe legale care se aplică acestor activități și, dincolo de ele, există unele obiective de protecție a persoanelor cărora le sunt adresate sau destinate aceste comunicări. Una dintre cele mai importante reglementări de acest tip este cea de protecția datelor prin principiile și regulile sale generale și prin restricțiile pe care le stabilește. Companiile au interesul de a cunoaște aceste cerințe, reguli și principii pentru a putea înțelege care este marja de manevră pe care o au când plănuiesc strategii de comunicare și promovare, dar și pentru a înțelege cum trebuie abordate strategiile și activitățile de marketing pentru a asigura că ele respectă cerințele legale exprese, dar și obiectivele generale de protecție a persoanelor și datelor acestora. 

  • Vom discuta, în cadrul webinarului, principalele concepte de lucru și vom analiza modalitățile de efectuare de activități de marketing din perspectiva reglementării de protecția și securitatea datelor, cerințele și limitările existente. Pentru a ilustra discuțiile noastre, vom oferi exemple de scenarii practice pe care le vom analiza împreună cu participanții la webinar. Pe parcursul și la finalul webinarului vom primi întrebările participanților în legătură cu chestiunile prezentate, urmând să propunem răspunsuri în cursul webinarului sau ulterior acestuia.

COSTIN SANDU


Costin Sandu este avocat înregistrat în Baroul București, cu o experiență juridică de peste 18 ani acumulată în mari case de avocatură din România. Costin este specializat în dreptul tehnologiilor, protecția datelor și securitatea informației și ocupă în prezent poziția de Counsel în cadrul Stratulat Albulescu SPARL. El are o bogată experiență în tranzacții de finanțări bancare și de piață de capital, consultanță privind aspecte de reglementare și de conformitate, în special în sectorul financiar, sau tranzacții M&A.  

În practica sa de protecția și securitatea datelor, Costin coordonează adesea proiecte în care sunt abordate aspecte juridice legate de activitățile de marketing, în general. 

CÂND ȘI UNDE

23 IANUARIE 2024; Orele 13:00 – 16:00 

Webinar

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
Lectorul
evenimentului
Tematica
webinarului
  • Webinarul va aborda teme precum:
    -    Conceptele generale de marketing și abordarea juridică a acestora;
    -    Prevederile legale și conceptele de reglementare de protecția datelor relevante pentru activitățile de marketing;
    -    Cerințele de reglementare de protecția datelor privind activitățile de marketing direct și opțiunile disponibile pentru companii în legătură cu activitățile de marketing direct;
    -    Cerințele de protecția și securitatea datelor pentru marketing-ul B2B, marketing-ul digital și prin rețele sociale sau activitățile de analize și statistică, profilări și segmentări sau utilizarea instrumentelor adtech, martech, a cookies și a altor tehnologii de urmărire a persoanelor;
    -    Practica autorităților și instanțelor judecătorești din România în legătură cu activitățile de marketing, în general și din perspectiva reglementării de protecția datelor;
    -    Analiza unor scenarii practice de activități de marketing, discuții și întrebări. 

Urmărește Wolters Kluwer

© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

Avem în vedere următoarele obiective în cursul webinarului care sunt de natură să aducă beneficii participanților la webinar:  

-    Analiza conceptelor generale de marketing și a abordării juridice a acestora;
-    Prezentarea prevederilor legale de protecția datelor aplicabile activităților de marketing și clarificarea întinderii și contextului acestora;
-    Identificarea cerințelor de reglementare de protecția datelor privind activitățile de marketing direct și a opțiunilor disponibile pentru companii în legătură cu activitățile de marketing direct;
-    Identificarea cerințelor de protecția și securitatea datelor pentru marketing-ul B2B, marketing-ul digital și prin rețele sociale sau activitățile de analize și statistică, profilări și segmentări;
-    Identificarea practicii autorităților și instanțelor judecătorești din România aplicabile în legătură cu activitățile de marketing, în general și din perspectiva reglementării de protecția datelor;
-    Analize din perspectiva reglementării de protecția datelor a unor scenarii practice de activități de marketing. 

Beneficii participanți
Avem în vedere următoarele obiective în cursul webinarului care sunt de natură să aducă beneficii participanților la webinar:  

-    Analiza conceptelor generale de marketing și a abordării juridice a acestora;
-    Prezentarea prevederilor legale de protecția datelor aplicabile activităților de marketing și clarificarea întinderii și contextului acestora;
-    Identificarea cerințelor de reglementare de protecția datelor privind activitățile de marketing direct și a opțiunilor disponibile pentru companii în legătură cu activitățile de marketing direct;
-    Identificarea cerințelor de protecția și securitatea datelor pentru marketing-ul B2B, marketing-ul digital și prin rețele sociale sau activitățile de analize și statistică, profilări și segmentări;
-    Identificarea practicii autorităților și instanțelor judecătorești din România aplicabile în legătură cu activitățile de marketing, în general și din perspectiva reglementării de protecția datelor;
-    Analize din perspectiva reglementării de protecția datelor a unor scenarii practice de activități de marketing. 

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

  • În cadrul webinarului vom aborda următoarele puncte:
    -    Discuție introductivă cu privire la concepte privind activitățile de marketing și legislația aplicabilă activităților de marketing (inclusiv cea de protecția datelor cu caracter personal);
    -    Prezentarea conceptelor de reglementare de protecția datelor relevante pentru analiza activităților și a scenariilor de activități de marketing;  
    -    Aspecte de protecția datelor în activitățile de marketing direct (de ex., transmitere de oferte, promovare comercială, newsletters, etc.);
    -    Aspectele de protecția datelor în activitățile de marketing B2B;
    -    Aspecte de protecția datelor legate de activitățile de marketing digital și prin rețele sociale, activități de analiză și statistică și efectuate prin cookies și alte tehnologii de urmărire a persoanelor;
    -    Aspecte de practică judiciară din România privind activitățile de marketing din perspectiva reglementării de protecția datelor;
    -    Discuții pe marginea unor scenarii practice, întrebări și răspunsuri.  
Agenda

webinarului

Participanți
  • Personal cu responsabilități și atribuții de coordonare și gestionare a activităților de marketing, de servicii juridice și de conformitate din companii, în general, precum și persoane cu atribuții de conducere din companii