DESCRIEREA EVENIMENTULUI

Frauda este un fenomen în continuă creștere în toate domeniile de activitate, atât în afaceri, cât și în viața privată. La nivel internațional se estimează că, în medie, pierderile cauzate de fraudă se ridică la aproximativ 5% din veniturile unei companii. Acest procent poate fi, însă, mult mai mare în anumite țări, cum este și cazul României. Pentru a combate frauda, organizațiile trebuie să fie pregătite să identifice riscurile de fraudă, vulnerabilitățile din sistemele și procesele existente și să își dezvolte strategii pentru prevenirea și detectarea cazurilor de fraudă.

Nadir Geafer Ali, ACCA, CIA, CISA
Partner, Ascentor

Nadir Ali are 18 ani de experiență profesională în audit și consultanță de management, fiind implicat în numeroase proiecte complexe pentru companii din România și Europa Centrală și de Est. Între 2001 – 2011 a lucrat pentru PwC Romania, ultima poziție fiind de Senior Manager, iar din 2011 până în prezent este Partner al Ascentor Business Advisors. Aria sa de expertiză include audit intern, audit financiar, managementul riscului, frauda, investigații, suport în litigii și expertiză contabilă judiciară. De asemenea, a fost responsabil pentru o gamă largă de proiecte de consultanță de management incluzând due-diligence financiar, eficientizarea și standardizarea proceselor, optimizarea funcției financiare, reducerea costurilor și managementul performanței. A furnizat, de asemenea, și cursuri de pregătire profesională în aceste domenii.

Experiența lui Nadir Ali în domeniul fraudei include evaluarea riscurilor de fraudă, implementarea programelor de prevenire a fraudei, investigații ale suspiciunilor de fraudă, programe anti-corupție (FCPA, UK anti-bribery). De asemenea, a avut rolul de expert financiar într-o serie de litigii comerciale atât în România, cât și internațional (ICSID), colaborând strâns cu echipe de avocați. Experiența sa include și calculul de prejudicii și profituri nerealizate, în cadrul unor dispute. În calitate de expert contabil judiciar, Nadir Ali este implicat și în litigii civile și penale. Printre clienții săi se numără companii multinaționale și românești din diverse domenii precum telecomunicații,  producție, servicii medicale, industrie alimentară, farmaceutice, energie, hoteluri, auto și agricultură.

Nadir Ali este autor al unor articole în domeniul auditului intern și fraudei și a fost speaker în cadrul unor evenimente profesionale.

Calificările sale profesionale: ACCA - Membru Association of Chartered Certified Accountants (2005); CIA - Certified Internal auditor (2008); CISA - Certified Information Systems Auditor (2007); CRISC - Certified in Risk and Information Systems Control (2011); CRMA - Certified in Risk Management Assurance (2011); Membru ACFE - Association of Certified Fraud Examiners (2015); Auditor Financiar - Membru CAFR (2006); Expert contabil judiciar - Membru CECCAR.

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

⏹  Principalele scheme de fraudă
⏹  Detectarea fraudei

⏹  Măsuri de prevenire

SEMINAR 26 SEPTEMBRIE 2019

⏹  Ce este frauda?
⏹  Principalele categorii de fraudă
⏹  Scheme de fraudă. Exemple reale
⏹  Indicatorii de fraudă. Cum identificăm cazurile de fraudă?
⏹  Acțiuni în cazul suspiciunilor de fraudă
⏹  Q&A

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 031.22.44.158
alina.alexe@wolterskluwer.com

Click aici pentru înscriere!

Prevenirea
și detectarea fraudei

Responsabilitatea pentru combaterea fraudei aparține tuturor membrilor unei organizații, de la consiliul de administrație la management și angajați. Toți aceștia trebuie să aibă un nivel suficient de cunoștințe și experiență pentru a putea identifica posibile cazuri de fraudă internă și, de asemenea, să știe cum să procedeze în aceste cazuri. Acest seminar își propune să prezinte principalele scheme de fraudă întâlnite în practică, modul în care pot fi exploatate vulnerabilitățile existente în cadrul organizației și indicatorii care pot semnala un risc crescut de fraudă.


TEMATICA SEMINARULUI

Prețuri

Early Booking (pană la 11 septembrie 2019) - 350 LEI + TVA
Late Booking 
(din 12 septembrie 2019) 450 LEI + TVA

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris la adresa de email alina.alexe@wolterskluwer.com, cu minim 3 zile înainte de desfășurarea evenimentului, suma achitată poate fi realocată, fără a se restitui, pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer Romania. Realocarea către alt eveniment este posibilă o singură dată, pe o perioadă de 3 luni.

Incluse în preț

 diplomă de participare;
pauză de cafea;
voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din evenimentele viitoare Wolters Kluwer*;
voucher sintact.ro (acces 15 zile);
voucher de 450 lei discount pentru 
achiziția soluției juridice LexForce.

* Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

Când și unde

26 septembrie 2019; Orele 13:30 – 18:00

13:30 – 14:00: Înregistrarea participanților
14:00 – 15:50: Sesiunea 1
15:50 – 16:00: Pauză cafea
16:00 – 18:00: Sesiunea 2

Sala de cursuri Wolters Kluwer România, Bd. Tudor Vladimirescu 22,
Clădirea Green Gate, Etaj 6, Sector 5, București


DETALIILE EVENIMENTULUI


TRAINERUL EVENIMENTULUI

SUNĂ ACUM!

Frauda este un fenomen în continuă creștere în toate domeniile de activitate, atât în afaceri, cât și în viața privată. La nivel internațional se estimează că, în medie, pierderile cauzate de fraudă se ridică la aproximativ 5% din veniturile unei companii. Acest procent poate fi, însă, mult mai mare în anumite țări, cum este și cazul României. Pentru a combate frauda, organizațiile trebuie să fie pregătite să identifice riscurile de fraudă, vulnerabilitățile din sistemele și procesele existente și să își dezvolte strategii pentru prevenirea și detectarea cazurilor de fraudă.

Wolters Kluwer Romania SRL nu este răspunzătoare pentru costurile suplimentare (transport, cazare etc.) angajate de participanţi. Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial, atât telefonic cât și pe e-mail. Taxa de participare achitata se poate utiliza ca și compesare pentru un alt eveniment organizat exclusiv de Wolters Kluwer România sau poate fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare, de la data emiterii facturii storno. 

Înscriere

Înscrierea consta in emiterea unei facturi fiscale în baza careia puteti achita taxa de participare. Factura poate fi emisa fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica (societate, cabinet, PFA).

Prevenirea
și detectarea fraudei