© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 0737 733 450;  
alina.alexe@wolterskluwer.com

SUNĂ ACUM!

Practica 
achizițiilor publice

Wolters Kluwer România alături de Asociația Experților în Achiziții și Societatea de Avocați „Ceparu și Irimia” organizează, în parteneriat, o serie de 4 evenimente dedicate achizițiilor publice, extrem de utile atât autorităților contractante, cât și ofertanților. Cei mai buni experți în achiziții publice își propun să ofere protagoniștilor acestui domeniu cele mai relevante informații despre toate etapele procesului de achiziții publice: de la planificarea și derularea procedurilor de atribuire, până la realizarea contractelor de achiziție și rezolvarea eventualelor litigii.

Planificarea și inițierea 
achizițiilor publice


Privire de ansamblu asupra  achizițiilor publice; 
întocmirea documentației

   Modulul 1 - 9 iulie 2020

Derularea procedurilor 
de atribuire


Pregătirea, evaluarea 
și depunerea ofertei; 
finalizarea procedurii

   Modulul 2 - 14 iulie 2020

Contractele 
de achiziție publică


Derularea contractului de achiziție publică; modificarea pe parcursul derulării acestuia

   Modulul 3  - 15 iulie 2020

Litigii în materie de 
achiziții publice


Căi de atac privind atribuirea contractelor 
de achiziție publică

   Modulul 4  - 21 iulie 2020

Vreau să particip
Vreau să particip
Vreau să particip
Vreau detalii

Trainerii evenimetelor

Trainerii Adrian Ceparu, Florin Irimia, Marius Gogescu și Eduard Badea sunt cunoscuți specialiști în achiziții publice, cu experiență dobândită în cadrul instituțiilor care reglementează acest domeniu.

Detaliile evenimetelor

Perioadă derulare curs:
4 sesiuni x 3 ore/sesiune = 12 ore.

Calendarul estimativ al sesiunilor:
Modulul 1: 7 iulie 2020;
Modulul 2: 9 iulie 2020;
Modulul 3: 14 iulie 2020;
Modulul 4: 16 iulie 2020.

Aceste date pot fi modificate de comun acord în funcție de disponibilitățile cursanților/lectorilor.

Program seminar:
Între orele 15.00 – 18.00.

Serie de 4 evenimente dedicate achizițiilor publice

Programul evenimetelor

NOTĂ
Cursul este organizat cu respectarea standardelor europene în domeniul e-learning și are ca suport metode și tehnici avansate de comunicare și predare; Lectorii dețin competență și experiență practică relevantă pentru formare profesională în domeniul juridic și al achizițiilor publice.

Vreau să particip



Eduard BADEA

Director General Ceparu& Irimia Consulting SRL, fost Director în Direcția de Reglementare în cadrul Agenției Naționale de Achiziții Publice.

Marius GOGESCU

Avocat Societatea de Avocaţi „Ceparu şi Irimia”, fost Președinte Autoritatea Națională de Reglementare și Monitorizare a Achizițiilor Publice (ANRMAP), fost Director al Agenției pentru Agenda Digitală a României, operator SEAP

Florin IRIMIA

Președinte executiv Asociația Experților în Achiziții (AEXA), Avocat asociat Societatea de Avocați „Ceparu şi Irimia”

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta