Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
17 Octombrie 2023
VALENTINA SAYGO
Este managing partner al companiei Ask for Accounting și are peste 20 ani experiență în consultanța financiar-contabilă. Expert contabil membru CECCAR și consultant fiscal, s-a specializat în principal pe legislația și contabilitatea întreprinderilor mici și mijlocii, cu o vastă experiență în diverse domenii de activitate economică.
De peste 10 ani s-a implicat în dezbateri și consultări cu Ministerul Finanțelor și ANAF privind problemele cu care se confruntă contribuabilii în privința calculării și declarării taxelor și impozitelor. Printre proiectele importante menționăm Campania Split TVA în 2017, petiția pentru măsurile de Sprijinire a Mediului de Afaceri în martie 2020, pachetul de legi de debirocratizare al USR în 2020.
În anul 2018 a înființat Saygo Academy, oferind antreprenorilor cursuri de administrarea afacerilor, iar la sfârșitul anului 2019 a publicat, împreună cu Liviana Tane, „Ghidul Antreprenorului începător”, recomandat celor la început de drum și nu numai.
În ianuarie 2021 a acceptat funcția de secretar de stat la Ministerul Economiei, având atribuții privind Reglementările și Debirocratizarea din mediul de afaceri. A analizat toate autorizațiile și legislația aferentă, cât și capitolul de debirocratizare din PNRR.
A fost invitată în calitate de lector la numeroase conferințe fiscale, seminarii de specialitate, forumuri și emisiuni TV, iar prin articolele sale din presa economică a semnalat nereguli si inadvertențe legislative sau și-a exprimat opinia cu privire la modificările fiscale adoptate de autoritați, oferind sfaturi atât antreprenorilor, cât și colegilor din branșă.
Valentina Saygo este implicată activ în mediul antreprenorial, este un translator al legislației fiscale, vorbind despre acte normative complicate în cuvinte simple și pe înțelesul tuturor.
Este un contabil atipic, care refuză să lucreze doar pentru ANAF și preferă să ajute antreprenorul român să înțeleagă informația contabilă și să se folosească de ea în afacerea pe care o conduce. „Contabilul este un partener, un confident, iar rolul lui nu este acela de a depune declarații la Fisc. Provenim dintr-un mediu economic fără tradiție și fără experiență, tocmai de aceea am ales să îmi dedic timpul educației tinerilor antreprenori, ajutându-i să răzbată în hățișul legislativ, astfel încât pe termen lung să conducă business-uri de succes”, declară Valentina Saygo.
CÂND ȘI UNDE
17 OCTOMBRIE 2023; Orele 14:00 – 17:00
Webinar
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
450 lei + TVA
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
■ diplomă de participare, la cerere
■ voucher sintact.ro (acces 15 zile)
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate