VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

Modificări fiscale 2024

VREAU SĂ PARTICIP!

Modificări fiscale 2024

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

22 Februarie 2024 

Prezentarea evenimentului
  • Acest webinar oferă o analiză aprofundată a celor mai recente modificări legislative din domeniul fiscalității și al contribuțiilor sociale. Ne vom concentra asupra implicațiilor noilor reguli privind impozitarea și contribuția de sănătate aplicabile la tichetele de masă, o componentă esențială a pachetului de beneficii al angajaților. De asemenea, vom explora tranziția spre sistemul RO e-Factura și impactul său asupra afacerilor, împreună cu noile plafoane impuse pentru tranzacțiile în numerar.

  • Pentru profesioniștii autonomi și proprietarii de afaceri mici, vom aborda schimbările referitoare la Persoanele Fizice Autorizate (PFA), oferind clarificări cu privire la contribuțiile fiscale și sociale. În plus, vom discuta despre noile reglementări aplicabile veniturilor din chirii, pentru a asigura conformitatea și optimizarea obligațiilor fiscale.

CÂND ȘI UNDE

22 FEBRUARIE 2024; Orele 13:00 – 16:00 

Webinar

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului

Urmărește Wolters Kluwer

© 2024 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

∙  Acest webinar este destinat contabililor, consultanților fiscali, managerilor financiari și oricărui profesionist interesat de actualizările legislative recente. 


∙  Participanții vor beneficia de sfaturi practice și vor putea adresa întrebări experților noștri, pentru a naviga eficient în peisajul fiscal dinamic al României.
Beneficii participanți
∙  Acest webinar este destinat contabililor, consultanților fiscali, managerilor financiari și oricărui profesionist interesat de actualizările legislative recente. 


∙  Participanții vor beneficia de sfaturi practice și vor putea adresa întrebări experților noștri, pentru a naviga eficient în peisajul fiscal dinamic al României.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Participanți
  • Contabili, consultanți fiscali, avocați, manageri

VALENTINA SAYGO


Este managing partner al companiei Ask for Accounting și are peste 20 ani experiență în consultanța financiar-contabilă. Expert contabil membru CECCAR și consultant fiscal, s-a specializat în principal pe legislația și contabilitatea întreprinderilor mici și mijloci, cu o vastă experiență în diverse domenii de activitate economică.

De peste 10 ani s-a implicat în dezbateri și consultări cu Ministerul Finanțelor și ANAF privind problemele cu care se confruntă contribuabilii în privința calculării și declarării taxelor și impozitelor.

A fost invitată în calitate de lector la numeroase conferințe fiscale, seminarii de specialitate, forumuri și emisiuni TV, iar prin articolele sale din presa economică a semnalat nereguli si inadvertențe legislative sau și-a exprimat opinia cu privire la modificările fiscale adoptate de autoritați, oferind sfaturi atât antreprenorilor, cât și colegilor din branșă.

Valentina Saygo este implicată activ în mediul antreprenorial, este un translator al legislației fiscale, vorbind despre acte normative complicate în cuvinte simple și pe înțelesul tuturor.

| Lectorul evenimentului