Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
22 Februarie 2024
CÂND ȘI UNDE
22 FEBRUARIE 2024; Orele 13:00 – 16:00
Webinar
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
450 lei + TVA
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
■ diplomă de participare, la cerere
■ voucher sintact.ro (acces 15 zile)
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
© 2024 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.
VALENTINA SAYGO
Este managing partner al companiei Ask for Accounting și are peste 20 ani experiență în consultanța financiar-contabilă. Expert contabil membru CECCAR și consultant fiscal, s-a specializat în principal pe legislația și contabilitatea întreprinderilor mici și mijloci, cu o vastă experiență în diverse domenii de activitate economică.
De peste 10 ani s-a implicat în dezbateri și consultări cu Ministerul Finanțelor și ANAF privind problemele cu care se confruntă contribuabilii în privința calculării și declarării taxelor și impozitelor.
A fost invitată în calitate de lector la numeroase conferințe fiscale, seminarii de specialitate, forumuri și emisiuni TV, iar prin articolele sale din presa economică a semnalat nereguli si inadvertențe legislative sau și-a exprimat opinia cu privire la modificările fiscale adoptate de autoritați, oferind sfaturi atât antreprenorilor, cât și colegilor din branșă.
Valentina Saygo este implicată activ în mediul antreprenorial, este un translator al legislației fiscale, vorbind despre acte normative complicate în cuvinte simple și pe înțelesul tuturor.