Avocat și promotor al dezvoltării abilităților avocațiale, Mihail este un cercetător aplicat al articulațiilor nevăzute din activitatea judiciară cotidiană.
În sfera dreptului practic se evidențiază, printre altele, ca autor al lucrării „Eficiența Judiciară. Listele de verificare: cum să conduci orice proces către succes” și coordonator al unui concept unic pe piața editorială: „Agenda Avocatului”. În sfera literaturii de specialitate juridică este co-autor al lucrării „Admitere în magistratură și avocatură. Ghidul candidatului” și autor ori co-autor a peste 23 de articole în materia dreptului procesual civil.
Membru al Baroului București, Mihail are o experiență relevantă ca avocat litigator acumulată în cadrul unora dintre cele mai importante firme de avocatură autohtone și, în ultimii ani, în contextul practicii individuale. Este implicat în litigii variate, reprezentând cu succes atât persoane fizice, cât și entități juridice unanim recunoscute drept lideri în domeniul lor de activitate. Printre altele, a absolvit cursuri de perfecționare pentru specializările expert achiziții publice și expert fiscal, cursuri postuniversitare privind reglementările cuprinse în Noul Cod civil și Noul Cod de procedură civilă, deține titlul de master în specializarea Medierea Conflictelor în Drept și titlul de master în specializarea Drept European și Internațional al Afacerilor, acordat de Universitatea Paris I Panteon-Sorbona.
Este formator în cadrul Institutului Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților, la disciplina obligatorie „Tehnici de argumentare judiciară. Pregătirea și elaborarea consultanței juridice scrise” și la disciplina facultativă „Public speaking”.
© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 0737 733 450
alina.alexe@wolterskluwer.com
Sesiunea I: Importanța marketingului în practica avocațială
⏹ Limitările normative;
⏹ Tehnici de marketing adaptate legislației autohtone;
⏹ Comparații succinte cu reglementări internaționale;
⏹ Auditul practicii actuale;
⏹ Importanța dezvoltării permanente.
Sesiunea I: Importanța marketingului în practica avocațială
⏹ Limitările normative;
⏹ Tehnici de marketing adaptate legislației autohtone;
⏹ Comparații succinte cu reglementări internaționale;
⏹ Auditul practicii actuale;
⏹ Importanța dezvoltării permanente.
Sesiunea II: Interviul clientului și interacțiunile ulterioare
⏹ Contextul;
⏹ Prima întâlnire dintre avocat și potențialul client – pregătirea, desfășurarea și acțiunile imediate;
⏹ Structura interviului inițial;
⏹ Adaptarea la personalitatea clientului;
⏹ Tehnici de comunicare;
⏹ Interacțiunile dintre avocat și client în diferite contexte ale raportului de colaborare;
⏹ Metode de prezentare a consultanței juridice;
⏹ Asigurarea continuității relației.
Sesiunea III: Retenția și fidelizarea clienților
⏹ Importanța fiecărui client;
⏹ Managementul portofoliului de clienți;
⏹ Conduita avocatului în diferite contexte sociale;
⏹ Gestionarea situațiilor dificile în relația avocat-client;
⏹ Atingerea obiectivelor comune;
⏹ Recomandări bibliografice.
CÂND ȘI UNDE
12 MAI 2021; Orele 14:00 – 17:00;
Webinar, prezență online
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
⏹ diplomă de participare;
⏹ voucher sintact.ro (acces 15 zile);
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 0737 733 450
alina.alexe@wolterskluwer.com
Primirea, retenția și fidelizarea clienților
Sesiunea III: Retenția și fidelizarea clienților
⏹ Importanța fiecărui client;
⏹ Managementul portofoliului de clienți;
⏹ Conduita avocatului în diferite contexte sociale;
⏹ Gestionarea situațiilor dificile în relația avocat-client;
⏹ Atingerea obiectivelor comune;
⏹ Recomandări bibliografice.
Sesiunea II: Interviul clientului și interacțiunile ulterioare
⏹ Contextul;
⏹ Prima întâlnire dintre avocat și potențialul client – pregătirea, desfășurarea și acțiunile imediate;
⏹ Structura interviului inițial;
⏹ Adaptarea la personalitatea clientului;
⏹ Tehnici de comunicare;
⏹ Interacțiunile dintre avocat și client în diferite contexte ale raportului de colaborare;
⏹ Metode de prezentare a consultanței juridice;
⏹ Asigurarea continuității relației.