Contactează acum echipa noastră de experți cu ajutorul acestui formular simplu. 
Îți răspundem cu maximă urgență.

Fii mai eficient și mai organizat!

Proiectat special pentru afacerea ta


    Societăți de avocatură: Reduci dramatic timpul și resursele necesare gestionării întregii activități.
    Cabinete individuale: Câștigi timp pentru clienții tăi, în timp ce Sintact Lex Force gestionează restul activităților.
    Departamente juridiceProfiți de gestionarea avansată a dosarelor și actualizarea online automată a informațiilor.

 Lex Force ne-a ajutat foarte mult în organizarea activității și a informației. 
Totul este mult mai simplu acum. Echipa de suport a fost tot timpul alături de noi pentru a ne ajuta în procesul de familiarizare cu softul. 
Mulțumim echipei Sintact Lex Force."

(Morar și Asociații)

Lex Force te ajută să:


   Gestionezi comod contractele și dosarele clienților.

   Îți planifici ușor activitățile de zi cu zi.

   Ai o raportare avansată a tuturor activităților din cadrul organizației.

   Controlezi fără efort fluxul de raportare, facturare, încasare.

   Ai un flux eficient pentru documente și informații.

   Găsești rapid datele financiare relevante.

   Ai siguranța datelor direct pe serverul tău dedicat.

Solicită DEMO GRATUITVreau să testez!

Dezvoltat de profesioniști pentru profesioniști


    Actualizare și alertare automată dosare de instanță (portal.just.ro), se preiau termene, părti, căi de atac precum și alte detalii
    Monitorizare și alertare incidente de insolvență,
    Alertare hotărâri judecătorești noi la dosar,
    Integrare calendar Lex Force cu calendarul IOS și Android,
    Urmărire și alertare dosare instanță cu multiple criterii de selectie

Gestionează mai multe dosare și activități într-un timp mai scurt cu


Controlează fără efort cele 6 arii cheie ale activității tale:


   clienți
   contracte
   dosare
   operațiuni
   facturi
   documente

Planificare

Planifici ușor activitățile de zi cu zi şi generezi rapid informaţii și rapoarte despre stadiul rezolvării acestora.

Organizare

Reduci cosiderabil munca administrativă iar timpul alocat rezolvării şi documentării cazurilor practice și productivitatea cresc exponențial.

Control

Urmărești tot ce se întâmplă în organizație. Controlezi fără efort fluxul de activități, raportare, facturare, încasare.

LEXFORCE

Cu noul instrument, printr-un simplu click, ai acces la o serie de informații publice, disponibile pe site-urile Curților de Apel, toate adunate în LexForce. 

Acum ai acces la dosarele electronice 
care te interesează, de la instanțele 
următoarelor Curți de Apel:

Dosar electronic Curtea de apel Cluj

Dosar electronic Curtea de apel Craiova  

Dosar electronic Curtea de apel Pitești 

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

■ Instanțele care folosesc versiunea dezvoltată de specialiștii IT de la Tribunalul Arad:  Înalta Curte de Casație și Justiție, Curțile de Apel: Alba Iulia, Brașov, București, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș, Curtea Militară 

■ Curtea de Apel Cluj și Curtea de Apel Pitești.

Accesează direct din LexForce Dosarele Electronice din instanță  

Acum, gestionezi dosarele tale electronice, de la Curțile de Apel și instanțele de rang inferior arondate acestora, astfel:

■ Instanțele care folosesc versiunea dezvoltată de specialiștii IT de la Tribunalul Arad:  Înalta Curte de Casație și Justiție, Curțile de Apel: Alba Iulia, Brașov, București, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș, Curtea de Apel Militară (instanțele de rang inferior arondate acestora);

■ Curtea de Apel Cluj și Curtea de Apel Pitești.