Mirela Păunescu este auditor și expert contabil (membru CAFR, CECCAR, CCF și ACCA UK) şi cadru universitar la Academia de Studii Economice, cu o experiență de peste 15 ani în training şi seminare în domeniul auditului, contabilității și fiscalității.

Practician experimentat, partener într-o firmă de consultanță și audit, cu clienți din domenii diverse de activitate, a îmbinat de-a lungul anilor experiența practică cu cea academică, fiind conferenţiar universitar dr. la ASE, precum şi lector ACCA, CAFR şi CECCAR și având publicate numeroase cărți și articole în diverse reviste de specialitate.

Mirela studiază de mult timp cele mai moderne metode de a transmite mesajul către audienţa sa. Ca urmare a MBA-ului absolvit cu brio în SUA, şi-a propus să transmită participanţilor la cursurile ei din România cele mai bune-practici observate acolo. Spre exemplu, studiile de caz care acoperă situații complexe şi care au nevoie de cunoștințe din mai multe domenii de specialitate pentru a fi rezolvate, exercițiile care nu au o singură soluție corectă, ci, dimpotrivă, necesită creativitatea cursanților pentru a găsi cele mai potrivite răspunsuri în circumstanțele date, stimularea cursanților prin teste fulger care îi face participanți la un joc competitiv, proiectele (mai simple sau mai complexe) care necesită lucrul în echipă, precum şi utilizarea soluțiilor tehnice moderne pentru a implica participanții, sunt doar câteva exemple de soluții pe care le pune în practică la cursurile sale.

Click aici pentru înscriere!

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
ALINA ALEXE: 031.22.44.151;
alina.alexe@wolterskluwer.com

CÂND ȘI UNDE

14 ianuarie 2020; Orele 14:00 – 18:00; Sala de cursuri Wolters Kluwer România
Bd. Tudor Vladimirescu 22, Clădirea Green Gate, etaj 6, sector 5, București

Mirela Păunescu

INCLUSE ÎN PREȚ

  diplomă de participare;
  pauză de cafea;
  voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din evenimentele viitoare Wolters Kluwer*;
  voucher sintact.ro (acces 15 zile);
  voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.

* Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

SEMINAR 14 IANUARIE 2020

SUNĂ ACUM!

Aspecte cheie legate de înțelegerea și aplicarea IFRS 15
Venituri din contractele cu clienții

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial, atât telefonic cât și pe e-mail. Taxa de participare achitata se poate utiliza ca și compesare pentru un alt eveniment organizat exclusiv de Wolters Kluwer România sau poate fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare, de la data emiterii facturii storno. 

Wolters Kluwer Romania SRL nu este răspunzătoare pentru costurile suplimentare (transport, cazare etc.) angajate de participanţi. Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

Prezentarea seminarului

Noul standard internațional de recunoaștere a veniturilor, IFRS 15, a intrat în vigoare începând cu 1 ianuarie 2018 și a adus modificări importante modului în care cele mai multe entități (fie că aplică IFRS în contabilitatea curentă, fie că le folosesc în scop de raportare intra-grup) își recunosc, măsoară și prezintă veniturile. 
Noile cerințe de prezentare sunt mult mai complexe. Impactul fiscal este de asemenea important. Considerăm că prezentarea aspectelor cheie legate de aplicare IFRS 15 este un subiect util și binevenit.

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris la adresa de email alina.alexe@wolterskluwer.com, cu minim 3 zile înainte de desfășurarea evenimentului, suma achitată poate fi realocată, fără a se restitui, pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer Romania. Realocarea către alt eveniment este posibilă o singură dată, pe o perioadă de 3 luni.

PREȚURI

Early Booking 
(pană la 3 ianuarie 2020)

400 lei + TVA

Late Booking
(din 4 ianuarie 2020)

500 lei + TVA

ÎNSCRIERE

Înscrierea consta in emiterea unei facturi fiscale în baza careia puteti achita taxa de participare. Factura poate fi emisa fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica (societate, cabinet, PFA).

Trainerul evenimentului

Tematica evenimentului

Principalele noţiuni discutate sunt:

 Reguli de recunoaştere a veniturilor
 Recunoaşterea veniturilor din vânzarea bunurilor și a celor din servicii
 Măsurarea veniturilor
 Contabilizarea costurilor marginale ale obținerii unui contract și ale celor de îndeplinire a unui contract
 Recunoașterea avansurilor primite și a celor plătite
 Contabilizarea reducerilor, a modificărilor contractuale și a retururilor
 Clarificarea altor aspecte relevante
 Prezentarea informațiilor
 Posibile implicații fiscale ale standardului IFRS 15
 Numeroase exemple practice, probleme, studii de caz, discuţii

Detaliile evenimentului