Vreau să particip!

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

CÂND ȘI UNDE

22 mai 2020; Orele 14:00 – 17:00

Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

SUNĂ ACUM!

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial, atât telefonic cât și pe e-mail. Taxa de participare achitata se poate utiliza ca și compesare pentru un alt eveniment organizat exclusiv de Wolters Kluwer România sau poate fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare, de la data emiterii facturii storno. 

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

Prezentarea evenimentului

Despre cum sunt influențate achizițiile publice de situația actuală, dată de instituirea stării de urgență și de pandemia COVID-19, aflați într-un webinar interactiv Wolters Kluwer România. Analiza va avea avea în vedere ce se întîmplă cu procedurile de achiziție aflate în curs, cât și a celor în curs de executare. Totodată, va viza și achizițiile transfrontaliere, cât și remediile posibile, în contextul pandemiei.

Detaliile evenimentului

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina AlexeTelefon: 0737 733 450;
E-mail: alina.alexe@wolterskluwer.com

Trainerul evenimentului

Roxana VORNICU

Roxana Vornicu este Co-Managing Partner al societăţii civile de avocatură SÎRBU & VORNICU, unde activează în special în domeniile achiziţiilor publice, dreptul construcţiilor şi drept administrativ. Roxana este în prezent şi cercetător part-time la Universitatea King´s College Londra, Centre for Construction Law and Dispute Resolution unde îşi concentrează activitatea în special pe instrumente din dreptul achiziţiilor publice care permit şi sprijină colaborarea în executarea contractelor de lucrări publice. Roxana a obţinut un doctorat magna cum laudae de la Universitatea din Verona, Italia în materia remediilor în achiziţiile publice.

Webinar 22 mai 2020

În cazul neprezentării nenotificate în scris la adresa de e-mail alina.alexe@wolterskluwer.com, cu minimum 3 zile înainte de desfășurarea evenimentului, suma achitată nu se restituie având în vedere costurile organizatorice deja implicate și nici nu mai poate fi realocată pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România. Veți beneficia, în schimbul sumei pe care o achitați, de materialele oferite de speaker în urma evenimentului la care ați fost înscris/ă.

PREȚ: 400 lei + TVA

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare;
voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din 

    evenimentele viitoare Wolters Kluwer*;
voucher sintact.ro (acces 15 zile);
voucher de 450 lei discount pentru achiziția 
soluției 

    juridice LexForce.
⏹ un volum din literatura juridică de specialitate.


* Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

Vreau să particip!

Implicaţiile COVID-19
asupra achiziţiilor publice
la nivel naţional şi european

Implicaţiile COVID-19
asupra achiziţiilor publice
la nivel naţional şi european

Vreau să particip!

Tematica webinarului

  • Măsurile legislative adoptate de statul român în contextul Pandemiei;
  • Impactul acestor măsuri asupra procedurilor de achiziție în curs;
  • Impactul acestor măsuri asupra contractelor în curs de executare;
  • Principii de drept comun aplicabile contractelor de achiziție publică în curs de executare (eg. forța majoră, obligația de renegociere);
  • Precizări cu privire la realizarea achizițiilor prevăzute în Decretul Președintelui României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României;
  • Precizări privind achizițiile centralizate în contextul Pandemiei și precizări generale privind activitatea ONAC;
  • Reguli de drept european și național relevante în contextul Pandemiei;
  • Achizițiile transfrontaliere în contextul Pandemiei;
  • Remediile în contextul Pandemiei;

Beneficiile participanților

  • Cunoşti măsurile legislative luate în materia achiziţiilor publice legate de COVID-19
  • Dezbaţi impactul pentru achiziţiile în curs şi pentru contractele în executare
  • Știi regulile după care se fac achiziţiile centralizate având în vedere pandemia

Tematica webinarului

  • Măsurile legislative adoptate de statul român în 
    contextul Pandemiei;
  • Impactul acestor măsuri asupra procedurilor de 
    achiziție în curs;
  • Impactul acestor măsuri asupra contractelor în 
    curs de executare;
  • Principii de drept comun aplicabile contractelor 
    de achiziție publică în curs de executare 
    (eg. forţa majoră, obligaţia de renegociere);
  • Precizări cu privire la realizarea achizițiilor prevăzute 
    în Decretul Preşedintelui României privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României;
  • Precizări privind achizițiile centralizate în contextul Pandemiei şi precizări generale privind activitatea ONAC;
    Reguli de drept european și național relevante 
    în contextul Pandemiei;
  • Achizițiile transfrontaliere în contextul Pandemiei;
  • Remediile în contextul Pandemiei;