VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

E-Factura – Realități și perspective

VREAU SĂ PARTICIP!

E-Factura – Realități și perspective

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

16 Aprilie 2024 

Prezentarea evenimentului
  • E-Factura reprezintă un „concept” relativ nou ce afectează semnificativ procesul de întocmire și de transmitere a facturilor, dar și a documentelor primite de la furnizori.

  • Vom afla în urma acestui webinar: ce facturi se transmit în Spațiul privat virtual și ce facturi nu se transmit în Spațiul privat virtual.

  • Ne vom concentra atenția pe modul de organizare a facturilor trimise, dar și primite de la furnizori și incărcate în Spațiul privat virtual.

SORIN-CONSTANTIN DEACONU

Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul universitar, Conf. Dr. la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, în cadrul departamentului de Finanțe-Contabilitate, va fi prezent la Eveniment pentru a descrie avantajele, dar și dezavantajele documentelor transmise in sistemul RO E-FACTURA.

Derulează activități de audit statutar fiind membru al Camerei Auditorilor Financiari din România și prestează servicii financiar-contabile în calitate de membru al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România.

CÂND ȘI UNDE

16 APRILIE 2024; Orele 10:00 – 13:00 

Webinar

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
Lectorul evenimentului
Agenda

webinarului

  • Aspecte introductive;
  • Prezentarea conceptului „E-Factura” și a legislației în vigoare;
  • Riscuri și beneficii în modul de transmitere a facturilor în sistemul RO E-FACTURA;
  • Sugestii privind arhivarea documentelor și organizarea xml;
  • Întrebări și discuții practice privind modul de transmitere a facturilor.
Participanți
  • Economiști, studenți, titularii persoanelor fizice autorizate, administratorii companiilor, președinții organizațiilor non-profit etc.

Urmărește Wolters Kluwer

© 2024 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

•    Asimilarea unor informații utile în gestionarea facturilor emise, dar și a facturilor primite de la furnizori prin sistemul RO E-FACTURA.

•    Efectuarea de raționamente profesionale pentru tranzacțiile ce impun emitarea facturilor și transmiterea in Spațiul Privat Virtual.
Beneficii participanți
•    Asimilarea unor informații utile în gestionarea facturilor emise, dar și a facturilor primite de la furnizori prin sistemul RO E-FACTURA.

•    Efectuarea de raționamente profesionale pentru tranzacțiile ce impun emitarea facturilor și transmiterea in Spațiul Privat Virtual.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.