VREAU SĂ PARTICIP!

Campaniile de marketing: 
tips & tricks în folosirea drepturilor de proprietate intelectuală

Prezentarea evenimentului

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

▪  În cadrul webinarului, vom discuta despre importanța proprietății intelectuale în construirea campaniilor de publicitate, oferind participanților o serie de tips & tricks necesare derulării unei campanii de publicitate în mod corect și cu respectarea și protejarea drepturilor de proprietate intelectuală. Webinarul va începe cu aspectele ce trebuie avute în vedere înainte de a construi o strategie de marketing și va continua cu o serie de exemple concrete, din practică, privind impactul drepturilor de proprietate intelectuală în campaniile de marketing. 
Agenda evenimentului
Trainerii evenimentului

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00 
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

Gabriela Milcev, Cristina Neagu

CÂND ȘI UNDE

07 IUNIE 2022; Orele 14:00 – 17:00

Webinar, prezență online

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

 Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

▪  Antreprenori, societăți active în diverse domenii de activitate și care deruleaza în mod frecvent sau ocazional campanii de publicitate, agenții de publicitate, specialiști în marketing
Participanți
▪  Antreprenori, societăți active în diverse domenii de activitate și care deruleaza în mod frecvent sau ocazional campanii de publicitate, agenții de publicitate, specialiști în marketing
VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta
VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea:  0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Campaniile de marketing: 
tips & tricks în folosirea drepturilor de proprietate intelectuală

Gabriela Milcev, Partener, este avocat cu experiență de peste 20 de ani în domeniul serviciilor juridice, concentrându-se preponderent pe zona de consultanță în domenii precum proprietatea intelectuală, dreptul comercial și dreptul civil, fiind membră a Baroului București din 1999 și membră a Camerei Naționale a Consilierilor în Proprietate Industrială a României din 2003, deținând de-a lungul anilor mai multe funcții în comisiile de specialitate ale acestui for, în prezent fiind Președinte al Comisiei de Disciplină. Expertiza Gabrielei privește toate aspectele legate de protecția drepturilor de proprietate industrială, precum și managementul portofoliului  drepturilor de proprietate industrială atât în România, cât și în străinătate. De-a lungul timpului, a fost implicată cu succes în soluționarea disputelor prin negociere și mediere. Gabriela a reprezentat clienți importanți în litigii privind contrafacerea mărcilor, încălcarea drepturilor de autor, probleme ce țin de desene și modele industriale. Experiența și profesionalismul Gabrielei sunt recunoscute și recomandate de celebrele publicații Legal 500 și IP STARS – Managing IP. În prezent, Gabriela este membru în cadrul International Trademark Association (INTA) și membru activ al uneia dintre comisiile de lucru ale acestui for (INTA Unreal Campaign).

Tematica

evenimentului

▪  Familiarizarea cu drepturile de proprietate intelectuală folosite în campaniile de marketing: mărci, desene și modele, drepturi de autor asupra imaginilor, fotografiilor, textelor scrise etc.;
▪  Aspecte ce trebuie avute în vedere înainte de a construi o strategie de marketing;  
▪  Utilizarea mărcilor înregistrate de terțe persoane în cadrul campaniilor de marketing: content marketing (utilizare în afișe, flyere, roll-ups, etc.), digital marketing (Google Ads, hashtags);
▪  Relația cu agențiile de publicitate – cadrul contractual și cum putem preveni situațiile neclare care pot genera conflicte și pretenții. 

Trainerul evenimentului
Mihaela Grigore

Cristina Neagu, Senior Associate, este avocat cu cinci ani de experiență și a facut parte din echipa Milcev Burbea în ultimii patru ani, timp în care a fost implicată în managementul conflictelor în materia drepturilor de proprietate intelectuală în numeroase instanțe specializate naționale și europene, protecția mărcilor în situații complexe (GoogleAdwords), coordonarea de portofolii în vederea protejării drepturilor la marcă și strategia managementului conflictelor în China, precum și drepturi ale agențiilor de publicitate. Cristina deține o diplomă de master avansat în EU Competition Law and Intellectual Property acordată de Universitatea din Liege, Belgia și, în prezent, participă la programul de diplomă Artificial intelligence and intellectual property oferit de CEIPI - Centre d'études internationales de la propriété intellectuelle/ Centre for International Intellectual Property Studies din Strasbourg, Franța.