DESCRIEREA EVENIMENTULUI

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

⏹  Eficiența în arbitraj – instrumente practice; analiză prezentată etapizat, conform celor mai semnificative momente în desfășurarea procedurii arbitrale
⏹  Rolul participanților (instituții, părți, arbitri, alți participanți) în procedură pentru a asigura și spori eficiența arbitrajului; Rolul pro-activ al arbitrului
⏹  Soft-law în materie - Potențialul Regulilor de la Praga de a contribui la eficiență
⏹  Alte proceduri (prevăzute sau nu) în Reguli arbitrale care reflectă tendințele de eficientizare – Bifurcarea, Procedura Arbitrului de Urgență, Procedura accelerată, Determinarea preliminară/sumară, Intervenția terților și conexarea cazurilor
⏹  Utilizarea IT (tehnologiei informatice) în arbitraj – Cybersecurity, blockchain, smart contracts, big data, AI machine learning, Roboți-arbitri, GDPR
⏹  Audierile de ședință arbitrală virtuale (electronice, digitalizate) și comunicarea digitalizată în cadrul procedurii
⏹  Introducere privitoare la schimbările preconizate de Regulile de procedură arbitrală ICC 2021

INCLUSE ÎN PREŢ

   diplomă de participare
   voucher Sintact.ro (acces 15 zile)
   voucher de 450 lei discount pentru 
achiziția soluției juridice LexForce

CÂND ŞI UNDE

26 ianuarie 2021; Orele 13:00 – 16:00;
Webinar (se desfășoară online)

SUNĂ ACUM!

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteţi achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

Având în vedere că tranzacțiile comerciale transfrontaliere devin din ce în ce mai complexe, arbitrajul internațional ca sistem și mecanism este nevoie să se flexibilizeze și adapteze și astfel devine și el mai complex, deoarece se așteaptă să răspundă la ceea ce doresc utilizatorii săi; aceasta înseamnă, de asemenea, dezvoltarea de noi mecanisme pentru a trata mai bine litigiile care implică contracte multiple, competențe diferite, participarea și implicarea eficientă în procedură a tuturor participanților și eventual a terțelor părți. În final se vor aborda și cele mai noi reglementări ale Regulilor de procedură arbitrală ICC, care vor intra în vigoare din 2021.

Wolters Kluwer Romania SRL nu este răspunzătoare pentru costurile suplimentare (transport, cazare etc.) angajate de participanţi. Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

Notă: În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI


400 lei + TVA

WEBINAR 26 IANUARIE 2021

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 0737 733 450
alina.alexe@wolterskluwer.com

Vreau să particip!

DIGITALIZAREA
PROCEDURILOR ARBITRALE


TEMATICA EVENIMENTULUI


BENEFICIILE PARTICIPANȚILOR

Prin acest webinar se urmărește în principal modul în care arbitrii, părțile și avocații, prin respectarea și adoptarea instrumentelor inovatoare în materie, pot contribui la corectitudinea și eficiența procesului internațional de arbitraj în care sunt implicați, pentru a răspunde și la cerințele cele mai noi ale comunității arbitrale legate de transparență, predictibilitate, securitate, acuratețe, conformitate și diversitate.
Astfel participanții, indiferent de rolul jucat in procedura arbitrală, vor fi la curent cu tendințele în materie și mai bine pregătiți să facă față provocărilor ivite din practică atunci când aleg să apeleze la procedura arbitrală.


PUBLIC ȚINTĂ

Juriști, consilieri juridici, avocați, arbitri, experți, finanțatori, economiști


DETALIILE EVENIMENTULUI


TRAINERUL EVENIMENTULUI

Cristina Florescu este conferențiar universitar doctor în drept comercial și arbitraj la Facultatea de Științe Juridice și Științe Administrative, Universitatea Spiru Haret, București, și in trecut conferențiar asociat la masteratul internațional de arbitraj la Facultatea de Drept, Universitatea din București și la Universitatea Româno-Americană. Totodată, Cristina este avocat (Baroul București) cu propria sa practică comercială și de arbitraj și, de asemenea, arbitru internațional pe lista a diverse instituții arbitrale, precum: Curtea Internațională de Arbitraj Comercial (Camera de Comerț și Industrie a României), București și Brașov, ICC Paris (fără listă), Centrul Internațional de Arbitraj Viena (VIAC), Shenzhen Court of International Arbitration (SCIA) China, Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CACI).

Este absolvent de doctorat, cu teza de doctorat în domeniul arbitrajului comercial publicată în România (Arbitraj comercial, Convenția arbitrală și tribunalul arbitral, Editura Universul juridic, 2011). Ea a desfășurat o activitate de internship și cercetare în cadrul Curții de Arbitraj a Curții Internaționale de Arbitraj a Camerei Internaționale de Comerț (ICC), localizată la Paris în 2006 și în cadrul departamentului doctoral al Universității CEU, Budapesta în 2007. Participă în calitate de arbitru internațional (membru al juriului) la W.C. Vis Moot, Viena și FDI Moot.


Înainte de cariera sa juridică, a absolvit și Universitatea din București, Facultatea de Matematică, licență 1994, specializată în algebra superioară.


Participant și vorbitor la numeroase conferințe internaționale și naționale în domeniile arbitrajului și dreptului comercial, participarea la sesiunile științifice și seminarii / webinarii organizate de diferite instituții, facultăți de drept, ICC, VIAC, ArbAut, Asociațiile Arbitrilor Tinerilor și multe altele. Publicații în mai multe reviste de specialitate, recenzii, colecții de eseuri, cărți, cursuri în drept comercial, mediere și arbitraj.

prof. univ. dr. av.
Radu Răzvan POPESCU

conf. univ. dr. av.
Cristina Florescu

⏹  Eficiența în arbitraj – instrumente practice; analiză prezentată etapizat, conform celor mai semnificative momente în desfășurarea procedurii arbitrale
⏹  Rolul participanților (instituții, părți, arbitri, alți participanți) în procedură pentru a asigura și spori eficiența arbitrajului; Rolul pro-activ al arbitrului
⏹  Soft-law în materie - Potențialul Regulilor de la Praga de a contribui la eficiență
⏹  Alte proceduri (prevăzute sau nu) în Reguli arbitrale care reflectă tendințele de eficientizare – Bifurcarea, Procedura Arbitrului de Urgență, Procedura accelerată, Determinarea preliminară/sumară, Intervenția terților și conexarea cazurilor
⏹  Utilizarea IT (tehnologiei informatice) în arbitraj – Cybersecurity, blockchain, smart contracts, big data, AI machine learning, Roboți-arbitri, GDPR
⏹  Audierile de ședință arbitrală virtuale (electronice, digitalizate) și comunicarea digitalizată în cadrul procedurii
⏹  Introducere privitoare la schimbările preconizate de Regulile de procedură arbitrală ICC 2021

Adoptarea de instrumente moderne în desfășurarea eficientă a procedurilor arbitrale și adaptarea la digitalizare în aceste vremuri provocatoare

Pentru a ține pasul cu nevoile și cerințele profesioniștilor ce apelează la arbitraj, metodă de soluționare alternativă a litigiilor, acest webinar dorește promovarea arbitrajului, mecanism aflat și el la rându-i într-o continuă schimbare si adaptare la prefacerile realității economice și sociale ale societății, ca întreg domeniul comercial.

Se propune discutarea câtorva aspecte actuale cu privire la aplicarea tehnologiei informatice, inteligenței artificiale, GDPR-ului în arbitraj, precum și a unor proceduri și instrumente speciale, menite să asigure eficiența procedurii arbitrale în aceste vremuri provocatoare (ca să nu ne referim în mod special numai la pandemie).  

Vreau să particip!Vreau să particip!Vreau să participVreau să participVreau să particip

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta