VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

     Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației. Intrarea în vigoare a legii de instituire a Cadrului național de referință pentru îmbunătățirea competențelor digitale în învățământul preuniversitar în conformitate cu DigiComp din perspectiva PNRR 

VREAU SĂ PARTICIP!

     Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației. Intrarea în vigoare a legii de instituire a Cadrului național de referință pentru îmbunătățirea competențelor digitale în învățământul preuniversitar în conformitate cu DigiComp din perspectiva PNRR. 

17 Ianuarie 2024  Eveniment hibrid 

Prezentarea evenimentului
  • Componenta C15 implică reforme și investiții privind creșterea capacității de reziliență a sistemului educațional prin modernizarea infrastructurii educaționale și a dotării aferente, în corelare cu nevoile prezente și viitoare ale forței de muncă, în vederea asigurării participării la un proces educațional de calitate, modern și inclusiv. În ultimul deceniu, în România s-au derulat o serie întreagă de programe de formare pentru cadrele didactice, care au cuprins inclusiv module de competențe digitale. De exemplu, programul Intel Teach (2007-prezent) ale cărui module se regăsesc în oferta actuală de formare a unor Case ale Corpului Didactic, programele de formare EduApps, CRED, care conține o componentă dedicată competențelor digitale profesionale etc. Adoptarea technologiei în educație este un proces extrem de complex, care presupune o muțime de factori. De exemplu, disponibilitatea unor echipamente performante, resurse educaționale deschise optime, adaptabile nivelului elevilor și mai ales deținerea unor competențe digitale la un nivel adecvat pentru a utiliza resursele și technologia. Prin reformele și investițiile finanțate prin PNRR se încearcă o intervenție integrată a digitalizării educației, pentru adaptarea școlii la exigențele viitorului, prin dezvoltarea unui ecosistem dinamic și inovator de educație digitală de înaltă performanță, prin corelarea fluxurilor privind infrastructura hard (echipamente) și cea soft (competențe). O analiză de ansamblu din perspectiva Pilonului VI. Politici pentru Noua Generație – Componenta C15. Educație – Digitalizarea Educației – R5. Adoptarea Cadrului legislativ pentru digitalizarea educației.

Av. CLAUDIU FLOREA
Partener Asociat, Ciucan și Asociații 

Claudiu Florea este Partener în cadrul companiei Ciucan și Asociații, cu experiență de 17 ani în domenii precum dreptul corporativ, privatizări, fuziuni și achiziții, imobiliare, drept administrativ și PPP.


Înainte de a deveni Partener al casei de avocatură Ciucan și Asociații, Claudiu Florea a activat ca avocat în cadrul grupului The Rompetrol Group NV (Olanda). În această calitate, Claudiu Florea a fost implicat în numeroase proceduri administrative, piețe de capital, achiziții imobiliare legate în principal de desfășurarea activităților din aval (benzinării, depozite etc.), precum și în negocierea unui număr mare de contracte aferente activității grupului. Claudiu Florea a fost implicat în inițierea, organizarea și implementarea structurii organizatorice a tuturor companiilor membre ale Grupului Rompetrol și a făcut parte din echipa care a implementat și supravegheat procedura post-privatizare a Rafinăriilor Petromidia și Vega, furnizând servicii juridice. Experiența sa include și coordonarea proiectelor corporative pentru companii din grupul Rompetrol responsabil alături de echipa din care a făcut parte pentru toate activitățile corporative ale companiei Rompetrol Group NV (Olanda).


Ulterior, în cadrul casei de avocatură Ciucan și Asociații, Claudiu Florea a asistat și reprezentat diverse companii multinaționale și IMM-uri, precum și unități administrativ teritoriale în proiecte integrate de fuziuni și achiziții, parteneriate între sectorul public și sectorul privat, proceduri de implementare și aplicare a mecanismellor juridice în zona dreptului administrativ.

CÂND ȘI UNDE

17 IANUARIE 2024; Orele 14:00 – 17:00 

Format hibrid
Engagement Alertinteracțiune în timp real 
între speaker și cursanți

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
Lectorii evenimentului
Avem în vedere următoarele obiective 
în cursul evenimentului:

•    Dobândirea și/sau lărgirea ariei de expertiză în zona competențelor digitale ale întregii rețele de învățâmânt din România, cadre didactice, conducători de unități de învățământ, experți din domeniul educației, de nivel preuniversitar și universitar, experți IT, studenți, oameni de afaceri.
Beneficii participanți
Avem în vedere următoarele obiective în cursul evenimentului:

•    Dobândirea și/sau lărgirea ariei de expertiză în zona competențelor digitale ale întregii rețele de învățâmânt din România, cadre didactice, conducători de unități de învățământ, experți din domeniul educației, de nivel preuniversitar și universitar, experți IT, studenți, oameni de afaceri.
Participanți
Tematica

evenimentului

În cadrul discuțiilor, vom aborda următoarele puncte:

#1    Modificări legislative pentru digitalizarea proceselor și conținuturilor în educație, precum și derularea evaluărilor elevilor în sistem online;

#2    Reglementarea standardelor minime și optime pentru asigurarea calității activităților educaționale derulate în mediul virtual și prin intermediul tehnologiei virtuale. Noul cadru va reglementa standardele minime și optime pentru a asigura calitatea activităților educaționale desfășurate în mediul virtual și prin intermediul  tehnologiei virtuale.


#3    Alinierea la Cadrul European al competențelor digitale (Digcomp) pentru elevi, inclusiv actualizarea curriculumului pentru îmbunătățirea competențelor digitale ale elevilor din învățământul gimnazial și liceal, cu accent pe cele 21 de competențe ale DigiComp, alfabetizare digitală, precum și dezvoltarea de materiale didactice digitale.  


#4    Operaționalizarea relațiilor dintre profilul de competențe ale cadrului didactic, cu precădere referitoare la competențele digitale, și curriculumul pentru formarea profesională inițială (FPU) și formarea profesională continuă (FPC) și curriculumul asociat formării competențelor. Prin integrarea rezultatelor proiectelor POCU, în implementare la ME, PROF și Master didactic se va elabora Profilul cadrului didactic, componenta competențe digitale.  
Participanți

Consilieri juridici, conducători de unități de învățământ cadre didactice și personal contractual din cadrul unităților de învățământ preuniversitar și universitar, oameni de afaceri, studenți etc.

Te poți înscrie atât pentru participare fizică, dar și online.

Evenimentul se desfășoară în format hibrid.

Av. CĂTĂLIN ZAHARIA
Asociat Of Counsel, Ciucan și Asociații

Cătălin Zaharia deține poziția de Avocat colaborator în cadrul Ciucan și Asociații. Are o experiență considerabilă ca avocat, de peste 23 de ani, fiind specializat în drept civil, drept comercial, drept bancar, insolvență, recuperări creanțe.


Înainte de a deveni membru al echipei Ciucan și Asociații, Cătălin Zahariaa colaborat în cadrul mai multor case de avocatură, oferind consultanță și reprezentare în instanțe de toate gradele unor clienți de primă mărime (companii aeriene, bănci, societăți comerciale române și străine), deținând, ulterior, pentru o perioadă de peste cinci ani, poziția de consilier juridic în cadrul Direcției Juridice a Băncii Comerciale Române (B.C.R.), însușindu-și o vastă experiență în domeniul dreptului bancar. 


În cursul carierei sale, Cătălin Zaharia s-a remarcat ca un pasionat și eficient avocat litigant, acoperind, de-a lungul timpului, numeroase arii de practică și colaborând în cadrul unor societăți de avocatură, printre care Boștină și Asociații, NNDKP, Kallimopoulos Loukopoulos Kiotellis (KLC) sau Benclinov și Asociații.


Cătălin Zaharia a desfășurat, de asemenea, pentru o bună perioadă de timp, și o activitate independentă, în cadrul propriului Cabinet de avocat, în domenii precum dreptul familiei, executări silite, drept penal.

© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

Urmărește Wolters Kluwer