Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
23 Noiembrie 2023
CÂND ȘI UNDE
23 NOIEMBRIE 2023; Orele 13:00 – 16:00
Webinar
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
450 lei + TVA
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
■ diplomă de participare, la cerere
■ voucher sintact.ro (acces 15 zile)
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.
GEORGE TRANTEA
Avocat cu peste 15 ani experiență în domeniul litigiilor fiscale, GeorgeTRANTEA este coordonator al Centrului de Dispute Fiscale din cadrul Filip & Company.
Deoarece orice dispută poate fi prevenită, George urmărește să faciliteze înțelegerea implicațiilor fiscale pe care le au operațiunile derulate de clienții Filip & Company. După o serie de webinarii care au vizat noile reguli TVA din spațiul comunitar (Quick Fixes și E-commerce în 2021), implicațiile impozitului minim agreat de OCDE și G20 în 2022, precum și reforma fiscală din 2022, George vă propune analiza juridică a noii paradigme fiscale de la finalul anului 2023.
La baza experienței sale, stă o pregătire internațională, atât în sistemul legal din România, cât și cel din Franța. Experiența câștigată atât în România, cât și în Franța, i-au oferit o perspectivă europeană și o mai bună înțelegere a domeniului legal și a intereselor și obiectivelor economice ale clienților.
ADRIAN CRISTEA
Avocat în cadrul Filip & Company, Adrian CRISTEA are peste 10 ani de experiență în domenii precum litigiile comerciale, administrative și fiscale. Perspectiva economică, bazată pe experiența acumulată ca avocat, dar și ca investitor, îi permite să coordoneze răspunsul comercial al clienților în materii tehnice, precum domeniul investițiilor bursiere sau al obligațiilor fiscale.
Experiența substanțială în proiecte complexe, într-o multitudine de domenii și sectoare, îi oferă lui Adrian o perspectivă aplicată și pragmatică, precum și capacitatea de a simplifica lucrurile și de a le face mai ușor de înțeles.
23 Noiembrie 2023
MIHAI-ADRIAN ZAMFIR
Avocat în cadrul Filip & Company, Adrian ZAMFIR are experiență în cadrul mai multor ramuri de drept, cea mai extinsă experiență fiind aferentă litigiilor administrative și fiscale. Adrian reușește, în toate interacțiunile sale cu autoritățile fiscale și clienții, să realizeze cu eficiență transmiterea informației tehnice, fiscale, cu ajutorul unor termeni prietenoși și accesibili, bazându-se pe exemple preluate din experiența dobândită și cazuistica analizată.
Experiența dobândită în proiecte complexe din diverse arii de practică i-a permis apropierea de regulile în materie de TVA, impozit pe venit sau prețuri de transfer, arii în care activează cu titlu regulat și în care reușește să comunice apărările și punctele sale de vedere într-o manieră clară și eficientă atât pentru autorități, cât și pentru instanțe.
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.