Vreau să particip!

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: Telefon: 0737 733 444
E-mail: malvina.udrea@wolterskluwer.com

SUNĂ ACUM!

Data Protection 
@ Work

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

Tematica 
webinarului

Vom aborda aspecte precum regulile în materie de prelucrare a datelor cu caracter personal în scop de:

- recrutare,
- utilizare a sistemelor de localizare de tip GPS,
- utilizare a datelor biometrice, supravegherea angajaților în contextul telemuncii,
- organizare a muncii în contextul Covid-19,
- protecție a intereselor societății în situații de furt de informații sau prelucrare neautorizată la nivelul angajaților.

Totodată, vom detalia standardele optime de training a angajaților în materie de protecție a datelor clienților operatorilor, maniera în care angajații trebuie informați asupra prelucrării datelor, precum și documentele la nivelul operatorilor obligatorii sau nice-to-have pentru îndeplinirea obligațiilor ce le revin potrivit legii.

Nu în ultimul rând, vom sumariza precedentele la nivel național și european, precum și abordarea autorităților competente chemate să investigheze situații practice cu impact în prelucrarea datelor angajaților operatorilor.

Agenda 
webinarului

  Reguli aplicabile operatorilor în prelucrarea datelor propriilor angajați.
  Informarea angajaților cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, documentarea respectării obligației de transparență în cadrul operatorilor.
  Consimțământul – ca temei legal de excepție în prelucrarea datelor angajaților și Interesul legitim – ca temei legal preferat în prelucrarea datelor angajaților.
  Situații practice și maniera optimă de soluționare a acestora (pornind de la situații întâlnite în practică, precum și de la precedentele autorităților competente).
  Întrebări și discuții aplicate cu situații ipoteză din partea participanților.

Despre eveniment

Webinar 06 octombrie 2021

Beneficiile
participanţilor

 Webinarul va oferi: 

 o perspectivă generală asupra obligațiilor operatorilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale angajaților / viitorilor angajați;

 sfaturi practice în situații punctuale legate de prelucrarea datelor angajaților.

Detaliile
evenimentului

CÂND ȘI UNDE

06 octombrie 2021; Orele 14:00 – 17:00
Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare;
voucher Sintact.ro (acces 15 zile).

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

PREȚ: 400 lei + TVA

Vreau să particip!

Trainerul
evenimentului

Ioana Stoica, Privacy & Technology Consultant

  Ioana este pasionată de tehnologie, startup-uri și design legal. Este licențiată a Facultății de Drept din cadrul Universității Bologna, Italia, fiind de asemenea absolventă a unui Masterat în Drept Digital și Societate Informațională din cadrul Universității Barcelona, IL3, Spania.

Și-a început cariera într-o firmă de avocatură afiliată unei companii Big 4 din România, unde a făcut parte dintr-o echipă dinamică și creativă specializată în protecția datelor cu caracter personal, dreptul consumatorilor, dreptul concurenței și proprietate intelectuală.

Ioana a oferit servicii de asistență și consultanță unui număr semnificativ de clienți care își desfășoară activitatea în diverse domenii, cum ar fi IT&C, Telecom, Retail, FMCG, Mass-media, IoT și Marketing & RTB.

De asemenea, este un sustinător al inițiativelor de tip Legal Tech, fiind ferm convinsă de necesitatea introducerii conceptelor de tipul „design thinking” si „user experience” în industria juridică.

Webinarul “Data Protection @ Work” își propune să treacă în revistă principalele reglementări în domeniul protecției datelor cu caracter personal în contextul relațiilor de muncă și, de asemenea, să abordeze situații practice care au fost analizate la nivel național și european de către autorități.

Publicul ţintă

  Operatori economici 
(indiferent de dimensiune) 
care prelucrează datele angajaților.

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta
Vreau să particip!

Trainerul
evenimentului

Bianca Naghi, Partner

  Bianca este licențiată în drept la Universitatea  „Babes-Bolyai” din Cluj. Membră a Baroului București, si-a început cariera ca avocat în anul 2009 într-o casă de avocatură de renume, afiliată unui Big 4 din România.

Până în septembrie 2018, Bianca a fost implicată în coordonarea unei echipe de avocați dinamice și creative, specializată în dreptul concurenței (practici antitrust, controlul concentrărilor economice și ajutor de stat), protecția datelor cu caracter personal, protecția consumatorilor și proprietate intelectuală.

Bianca este recomandată de principalele publicații internaționale de consultanță ca specialistă de top în domeniul dreptului concurenței, fiind recunoscută pentru experiența sa semnificativă în toate aspectele complexe ale domeniului. Bianca a asistat și consiliat un număr semnificativ de clienți care acționează în diverse domenii, cum ar fi producția și distribuția de energie, de petrol și gaze, FMCG. A fost implicată în numeroase proiecte în aceste domenii de activitate, oferind consultanță juridică clienților în diverse materii.

Bianca a publicat articole de specialitate și a susținut numeroase prezentări, seminare și cursuri de formare, participând la elaborarea legilor și regulamentelor în domeniul concurenței, ajutorului de stat, protecției consumatorilor etc.