COVID-19 
și managementul situațiilor de urgență

Gabriel Ungureanu este Director Executiv al Wolters Kluwer România, fiind implicat în managementul directoratelor de vânzări și de marketing.

Cu peste 18 ani de experiență în diferite industrii ca bănci, petrol sau asigurări, în ultimii 6 ani, alături de Wolters Kluwer România, Gabriel s-a implicat activ în dezvoltarea și promovarea platformelor software complexe, destinate profesioniștilor din domeniul juridic.

El a susținut dezvoltarea continuă a unor platforme software pentru documentare juridică, software pentru managementul proceselor și proiectelor din domeniul legal, proiecte software personalizate și platforme software complexe care folosesc tehnologii noi ca inteligența artificială.

Cel mai recent proiect în care a fost implicat este platforma software Sintact Analytics, aplicație predictivă care, îmbinând volume mari de date, inteligența artificială și programele în limbaj nativ, arată durata medie a unui proces, șansele de câștig și găsește cazuri similare celui descris de utilizator.

CLICK AICI PENTRU ÎNSCRIERE!

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 0737 733 450;
alina.alexe@wolterskluwer.com

TRAINERII WEBINARULUI

Am tot auzit citatul „Cimitirele sunt pline de oameni indispensabili” – Charles de Gaulle, dar puțini par să observe că și Registrul Comerțului este plin de companii ce păreau că nu pot fi oprite de nimic. COVID-19 este doar una dintre situațiile de urgență care apar și la care companiile trebuie să răspundă pentru a avea un viitor. 


Astfel, trebuie găsite modalitățile concrete de gestionare și răspuns la diversele situații de urgență, concentrarea pe procesele principale ale companiei, identificarea de alternative fiabile.

PREȚ

400 LEI + TVA

CÂND ȘI UNDE

09 aprilie 2020; Orele 14:00 – 17:00

Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

DETALIILE WEBINARULUI

PREZENTAREA WEBINARULUI

BENEFICIILE PARTICIPANȚILOR

Scopul acestui webinar este tocmai acela de a scoate în evidență pașii care trebuie urmați pentru a avea un sistem viabil de management al situațiilor de urgență:


⇲   Trierea evenimentelor
⇲   Managementul situație de urgență
⇲   Comunicarea în situații de urgență
⇲   Gestiune post situație de urgență



Nu în ultimul rând, de a găsi soluții pentru o reglementare corectă și rapidă în situația concretă dată de răspândirea Covid 19, în continuarea prestării activității zilnice indiferent de tipului raportului existent până la ora actuală.

PREȚ 

400 LEI + TVA

WEBINAR 09 APRILIE 2020

Urmărește-ne live!

SUNĂ ACUM!

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial, atât telefonic, cât și pe e-mail. Taxa de participare achitată se poate utiliza drept compesare pentru un alt eveniment organizat exclusiv de Wolters Kluwer România sau poate fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare, de la data emiterii facturii storno.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer România semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.

CLICK AICI PENTRU ÎNSCRIERE!CLICK AICI PENTRU ÎNSCRIERE!

AGENDA 
WEBINARULUI

⏹   Noțiuni generale de managementul situațiilor de urgență
⏹   Abordarea unei situații de urgență


Trierea evenimentelor
Managementul situației de urgență
Comunicarea în situații de urgență
Gestiunea post situație de urgență


⏹   COVID – 19 – incidente în cadrul companiei
⏹   Modele de proceduri pentru situațiile de urgență

⏹   Noțiuni generale de managementul situațiilor de urgență
⏹   Abordarea unei situații de urgență


Trierea evenimentelor
Managementul situației de urgență
Comunicarea în situații de urgență
Gestiunea post situație de urgență


⏹   COVID – 19 – incidente în cadrul companiei
⏹   Modele de proceduri pentru situațiile de urgență


Adrian Măntoiu este Directorul General al Wolters Kluwer România. Având o diplomă în inginerie software de la Universitatea „Politehnica” București și diplomă EMBA de la ASEBUSS/Kennesaw State University, Adrian a coordonat și implementat cu succes proiecte complexe de software și IT.

În ultimii 24 de ani, Adrian a câștigat experiență gestionând sau contribuind ca expert în proiecte de optimizare a proceselor de afaceri în diferite industrii - retail, energie, distribuție, producție.

Unul dintre cele mai recente proiecte pe care le-a gestionat este legat de dezvoltarea și aplicarea mecanismelor de inteligență artificială asupra jurisprudenței românești, pentru a determina automat tendințele care duc la un anumit verdict. Acest proiect a avut ca rezultat primul produs AI disponibil pe piața românească - Sintact Analytics.