VREAU SĂ PARTICIP!

Corespondența de afaceri

Prezentarea evenimentului

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

■  Comunicăm tot mai mult în scris, cu ajutorul platformelor virtuale. Corespondența de afaceri are însă elemente definitorii față de schimbul uzual de mesaje. Fie că propunem pentru ca alții să dispună, fie că dispunem pentru ca alții să execute, comunicarea profesională urmează reguli care — deși nu sunt mereu conștientizate sau catalogate — reprezintă bunele practici ale unor afaceri de succes.   

■  Nu este ușor să negociezi și nu este la îndemâna oricui să convingă doar prin scris. Fără sprijinul a tot ceea ce este caracteristic pentru literatură — metafore, comparații, sinonime percutante și altele asemenea — limbajul scris din lumea afacerilor poate părea tern, sec și repetitiv. Nu este mereu așa, iar dacă ne găsim într-un mediu care cultivă aceste trăsături, trebuie să știm că ele pot fi schimbate până la antonimie.


■  La acest atelier veți învăța, prin urmare, cum să utilizați corespondența profesională pentru vă atinge obiectivele și pentru a lăsa, mereu, o impresie pozitivă. 
Agenda evenimentului

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00 
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

CÂND ȘI UNDE

04 OCTOMBRIE 2022; Orele 14:00 – 17:00

Webinar, prezență online

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

 Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

▪   Veți cunoaște bunele practici în corespondența de afaceri;
▪   Vă veți perfecționa metodele de comunicare scrisă;
▪   Veți învăța să negociați și să convingeți prin scris;
▪   Veți evita erorile uzuale de comunicare;
▪   Veți consolida relațiile cu parteneri și colaboratori.
Beneficii participanți
▪   Veți cunoaște bunele practici în corespondența de afaceri;
▪   Vă veți perfecționa metodele de comunicare scrisă;
▪   Veți învăța să negociați și să convingeți prin scris;
▪   Veți evita erorile uzuale de comunicare;
▪   Veți consolida relațiile cu parteneri și colaboratori.
VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta
VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea:  0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Corespondența de afaceri

Tematica

evenimentului

■  definirea și întinderea noțiunii „corespondență de afaceri”;
■  scrisori, fax, e-mail, mesageria instant — evoluții și involuții;
■  particularitățile corespondenței față de celelalte tipuri de comunicare în afaceri;
■  echilibrul optim dintre conținut și stil;
■  bunele practici pentru cei ce inițiază comunicările;
■  bunele practici pentru destinatarii comunicărilor;
■  negocierea și persuasiunea prin corespondență;
■  unitatea în diversitatea corespondenței de afaceri la nivel intern;
■  gestionarea corespondenței dificile;
■  trecerea de la formal la informal;
■  exemple demonstrative referitoare la erori și corectări.
Trainerul evenimentului
Mihail DINU

Avocat și promotor al dezvoltării abilităților avocațiale, Mihail este un cercetător aplicat al articulațiilor nevăzute din activitatea judiciară cotidiană.

În sfera dreptului practic se evidențiază, printre altele, ca autor al lucrării „Eficiența Judiciară. Listele de verificare: cum să conduci orice proces către succes” și coordonator al unui concept unic pe piața editorială: „Agenda Avocatului”. Deopotrivă, contribuie periodic prin articole înscrise la rubrica „Oratorie Judiciară” din cadrul Revistei Române de Drept al Afacerilor. În sfera literaturii de specialitate juridică este co-autor al lucrării „Admitere în magistratură și avocatură. Ghidul candidatului” și autor ori co-autor a peste 23 de articole în materia dreptului procesual civil. Este gazda podcast-ului „Bine Zis”, produs în colaborare cu Wolters Kluwer, având ca teme centrale comunicarea, persuasiunea și negocierile bine structurate.


Membru al Baroului București, Mihail are o experiență relevantă ca avocat litigator acumulată în cadrul unora dintre cele mai importante firme de avocatură autohtone și, în ultimii ani, în contextul practicii individuale. Este implicat în litigii variate, reprezentând cu succes atât persoane fizice, cât și entități juridice unanim recunoscute drept lideri în domeniul lor de activitate. Printre altele, deține titlul de master în specializarea Medierea Conflictelor în Drept și titlul de master în specializarea Drept European și Internațional al Afacerilor, acordat de Universitatea Paris I Panteon- Sorbona. 


Este formator în cadrul Institutului Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților, la disciplinele „Tehnici de argumentare judiciară” și „Public Speaking”
.

Participanți
■  Comunicăm tot mai mult în scris, cu ajutorul platformelor virtuale. Corespondența de afaceri are însă elemente definitorii față de schimbul uzual de mesaje. Fie că propunem pentru ca alții să dispună, fie că dispunem pentru ca alții să execute, comunicarea profesională urmează reguli care — deși nu sunt mereu conștientizate sau catalogate — reprezintă bunele practici ale unor afaceri de succes.   

■  Nu este ușor să negociezi și nu este la îndemâna oricui să convingă doar prin scris. Fără sprijinul a tot ceea ce este caracteristic pentru literatură — metafore, comparații, sinonime percutante și altele asemenea — limbajul scris din lumea afacerilor poate părea tern, sec și repetitiv. Nu este mereu așa, iar dacă ne găsim într-un mediu care cultivă aceste trăsături, trebuie să știm că ele pot fi schimbate până la antonimie.


■  La acest atelier veți învăța, prin urmare, cum să utilizați corespondența profesională pentru vă atinge obiectivele și pentru a lăsa, mereu, o impresie pozitivă. 
■  Avocați, consilieri juridici, notari, practicieni în insolvență, executori judecătorești și orice alți profesioniști care folosesc corespondența în activitatea lor curentă.
■  Avocați, consilieri juridici, notari, practicieni în insolvență, executori judecătorești și orice alți profesioniști care folosesc corespondența în activitatea lor curentă.