© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

SUNĂ ACUM!

Practica achizițiilor publice

Agenda evenimentului

 Derularea contractelor de achiziție publică: riscuri și probleme specifice privind durata contractului, termene de livrare/prestare/execuție, modalitățile de plată, garanții/asigurări, sancțiunile contractuale, încetarea contractelor de achiziție publică, documentul constatator privind îndeplinirea obligațiilor contractuale;

 Modificarea contractului de achiziție publică pe parcursul derulării acestuia: reluarea competiției, noțiunea de modificare substanțială a contractului, clauzele de variație, retragerea unui membru al asocierii, înlocuirea contractantului, subcontractarea, încetarea contractului;

 Prezentare spețe, decizii de practică administrativ-jurisdicțională și judiciară;

 Dezbateri și răspunsuri la întrebările participanților

Vreau să particip

 Modulul 4  - 21 iulie 2020

Litigii în materie de 
achiziții publice

Căi de atac privind 
atribuirea contractelor 
de achiziție publică

Vreau să particip
Vreau să particip

NOTĂ
Cursul este organizat cu respectarea standardelor europene în domeniul e-learning și are ca suport metode și tehnici avansate de comunicare și predare; Lectorii dețin competență și experiență practică relevantă pentru formare profesională în domeniul juridic și al achizițiilor publice.

Contractele 
de achiziție publică

Vreau să particip!

Florin IRIMIA

Președinte executiv Asociația Experților în Achiziții (AEXA), Avocat asociat Societatea de Avocați „Ceparu şi Irimia”

Marius GOGESCU

Avocat Societatea de Avocaţi „Ceparu şi Irimia”, fost Președinte Autoritatea Națională de Reglementare și Monitorizare a Achizițiilor Publice (ANRMAP), fost Director al Agenției pentru Agenda Digitală a României, operator SEAP

Eduard BADEA

Director General Ceparu& Irimia Consulting SRL, fost Director în Direcția de Reglementare în cadrul Agenției Naționale de Achiziții Publice.

Participă la celelalte module

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina Alexe: 0737 733 450;  

alina.alexe@wolterskluwer.com

Wolters Kluwer România alături de 
Asociația Experților în Achiziții și 
Societatea de Avocați „Ceparu și Irimia” 

organizează, în parteneriat, o serie de 4 evenimente dedicate achizițiilor publice, extrem de utile atât autorităților contractante, cât și ofertanților. 
Cei mai buni experți în achiziții publice își propun 
să ofere protagoniștilor acestui domeniu cele mai relevante informații despre toate etapele procesului 
de achiziții publice: de la planificarea și derularea procedurilor de atribuire, până la realizarea 
contractelor de achiziție și rezolvarea 
eventualelor litigii.

Detaliile evenimentului

CÂND ȘI UNDE

15 iulie 2020; Orele 15:00 – 18:00
Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

PREȚ:
300 lei + TVA/webinar
900 lei + TVA/pachet 4 webinare

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare;
voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul in 
evenimentele viitoare Wolters Kluwer*;
voucher sintact.ro (acces 15 zile);
voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției 
juridice LexForce.
⏹ un volum din literatura juridică de specialitate.

* Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

Trainerii evenimetului

Trainerii Adrian Ceparu, Florin Irimia, Marius Gogescu și Eduard Badea sunt cunoscuți specialiști în achiziții publice, cu experiență dobândită în cadrul instituțiilor care reglementează acest domeniu

 Modulul 1 - 9 iulie 2020

Planificarea și inițierea 
achizițiilor publice

Privire de ansamblu asupra  achizițiilor publice; 
întocmirea documentației


Homepage

 Modulul 2 - 14 iulie 2020

Derularea procedurilor 
de atribuire

Pregătirea, evaluarea 
și depunerea ofertei; 
finalizarea procedurii

Modulul 3
15 iulie 2020 

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta