VREAU SĂ PARTICIP!

Comunicarea dintre avocat și client

Prezentarea evenimentului

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Comunicarea și persuasiunea încep în activitatea avocatului nu în fața judecătorilor, astfel cum s-ar putea crede, ci în relația cu clienții. Fără ei nu poate exista nicio activitate. Prin ei avocatul își atinge menirea și își desăvârșește arta. Cu ei prosperă profesional și personal. 

Nu este însă ușor să te adaptezi unor tipologii diferite, să răspunzi cu promptitudine celor riguroși, să îi motivezi pe cei delăsători, să fii calm în fața celor impulsivi și spontan în relația cu cei iscoditori. Fără a fi cameleonic, avocatul are dificila misiune de a își păstra personalitatea și demnitatea profesională, răspunzând în același timp pe tonul potrivit fiecăruia dintre clienții săi. 


La acest atelier veți învăța, prin urmare, cum să construiți o relație armonioasă cu clienții. De la prima întâlnire și până la titlul de „cel mai vechi client” este o cale sinuoasă, în care comunicarea și persuasiunea bine exersate vor aduce satisfacții reciproce. Primul pas începe chiar acum.
Agenda evenimentului
Trainerul evenimentului

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

 14:00 – 14:50
Evaziunea fiscală și spălarea banilor


⏹ 14:50 – 15:00 Pauză 


⏹ 15:00– 15:50
Infracțiuni în legătură cu insolvența. Infracțiuni din Legea societăților comerciale


⏹ 15:50 – 16:00 Pauză


⏹ 16:00 – 16:50
Alte infracțiuni economice

⏹ 16:50 – 17:00 Pauză

⏹ 17:00 – 18:00 
Aspecte procedurale privind cercetarea și judecarea infracțiunilor economice

Mihail DINU

CÂND ȘI UNDE

17 AUGUST 2022; Orele 14:00 – 17:00

Webinar, prezență online

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).


▪    Veți cunoaște bunele practici în comunicarea dintre avocat și client;
▪    Vă veți perfecționa metodele de comunicare scrisă, verbală, non-verbală și para-verbală;
▪    Veți învăța să struniți emoțiile și să le folosiți constructiv;
▪    Veți evita erorile uzuale de comunicare;
▪    Veți consolida relațiile cu clienții existenți și îi veți atrage cu mai multă ușurință pe cei noi.
Beneficii
participanți

▪    Veți cunoaște bunele practici în comunicarea         dintre avocat și client;
▪    Vă veți perfecționa metodele de comunicare         scrisă, verbală, non-verbală și para-verbală;
▪    Veți învăța să struniți emoțiile și să le folosiți       constructiv;
▪    Veți evita erorile uzuale de comunicare;
▪    Veți consolida relațiile cu clienții existenți și îi        veți atrage cu mai multă ușurință pe cei noi.
VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta
VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea:  0737 733 444 
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Comunicarea 

dintre avocat și client

Avocat și promotor al dezvoltării abilităților avocațiale, Mihail este un cercetător aplicat al articulațiilor nevăzute din activitatea judiciară cotidiană.

În sfera dreptului practic se evidențiază, printre altele, ca autor al lucrării „Eficiența Judiciară. Listele de verificare: cum să conduci orice proces către succes” și coordonator al unui concept unic pe piața editorială: „Agenda Avocatului”. Deopotrivă, contribuie periodic prin articole înscrise la rubrica „Oratorie Judiciară” din cadrul Revistei Române de Drept al Afacerilor. În sfera literaturii de specialitate juridică este co-autor al lucrării „Admitere în magistratură și avocatură. Ghidul candidatului” și autor ori co-autor a peste 23 de articole în materia dreptului procesual civil. Este gazda podcast-ului „Bine Zis”, produs în colaborare cu Wolters Kluwer și având ca teme centrale comunicarea, persuasiunea și negocierile bine structurate.


Membru al Baroului București, Mihail are o experiență relevantă ca avocat litigator acumulată în cadrul unora dintre cele mai importante firme de avocatură autohtone și, în ultimii ani, în contextul practicii individuale. Este implicat în litigii variate, reprezentând cu succes atât persoane fizice, cât și entități juridice unanim recunoscute drept lideri în domeniul lor de activitate. Printre altele, deține titlul de master în specializarea Medierea Conflictelor în Drept și titlul de master în specializarea Drept European și Internațional al Afacerilor, acordat de Universitatea Paris I Panteon- Sorbona. 


Este formator în cadrul Institutului Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților, la disciplinele „Tehnici de argumentare judiciară” și „Public Speaking”.

▪  relația dintre avocat și client;
▪  referințe normative;
▪  tipuri de comunicare;
▪  credibilitatea și sinceritatea;
▪  prima întâlnire cu un potențial client;
▪  captarea și menținerea atenției prin diferite metode;
▪  pregătirea comunicărilor;
▪  spontaneitatea;
▪  tehnici de marketing avocațial;
▪  retenția și fidelizarea clienților;
▪  gestionarea situațiilor dificile în relația cu clienții;
▪  portofoliul de clienți și recomandările;
▪  ce își doresc clienții de la avocat;
▪  checklist pentru diferite etape ale interacțiunilor avocat-client;
▪  exemple demonstrative referitoare la erori și corectări.
Tematica webinarului
Participanți
Avocați și orice alți profesioniști ai dreptului care relaționează cu clienții