VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

Comunicare persuasivă

VREAU SĂ PARTICIP!

Comunicare persuasivă

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

18 Martie 2024 

Prezentarea evenimentului
  • Evenimentul propune o experiență intensivă și interactivă pentru participanți, oferindu-le instrumentele necesare pentru a-și dezvolta abilitățile de comunicare și a deveni mai eficienți în comunicarea de influență în mediul profesional specific. 

  • Prin intermediul unor exemple practice, participanții vor învăța să construiască și să livreze mesaje coerente și convingătoare, să gestioneze eficient dialogurile în diverse contexte profesionale și să abordeze cu succes provocările comunicării în echipă. 

  • Workshopul se axează pe dezvoltarea unei abordări strategice în prezentare și argumentare, furnizând participanților tehnici avansate pentru a-și face văzute și ascultate ideile într-un mod impactant și memorabil.

  • Prin explorarea practică a diverselor scenarii specifice mediului de afaceri, participanții vor obține încredere în abilitățile lor de comunicare, contribuind astfel la consolidarea unei prezențe remarcabile și a succesului în cariera lor profesională.

IRENA CHIRU

Este președinta International Association for Intelligence Education – European Chapter și profesor universitar în studii de intelligence și securitate. În cei peste 20 ani de activitate didactică și de cercetare, dr. Chiru s-a dedicat investigării științifice a comunicării și analizei de intelligence, fiind implicată în mai multe proiecte de cercetare științifică cu finanțare națională și europeană și semnând în calitate de autor, co-autor și editor, articole și volume dedicate culturii de securitate și investigării percepției sociale asupra securității, precum și configurării interdisciplinare a unor instrumente de gestionare a cunoașterii. 


Este autoarea cărții Comunicare interpersonală (Tritonic, 2002, 2019).

CÂND ȘI UNDE

18 MARTIE 2024; Orele 14:00 – 17:00 

Webinar

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
Lectorul
evenimentului
Tematica

webinarului

#1    Construirea mesajului persuasiv: participanții vor învăța să identifice punctele cheie ale mesajelor lor și să le formuleze într-un mod convingător. Vom explora tehnicile de structurare a discursului, punând accent pe elementele care captivează atenția audienței și sprijină obiectivele de persuasiune.

#2    Comunicarea non-verbală și impactul asupra persuasiunii: acest segment se va concentra asupra limbajului corpului, tonului vocii și altor aspecte ale comunicării non-verbale. Participanții vor învăța să își optimizeze prezența și să transmită încredere și convingere în timpul discursurilor și prezentărilor.

#3    Gestionarea obiecțiilor: atelierul va include tehnici practice pentru anticiparea și abordarea eficientă a obiecțiilor în timpul comunicării persuasive.

#4    Adaptarea la diverse audiențe și contexte profesionale: participanții vor înțelege importanța adaptabilității în comunicare prin diverse scenarii, de la prezentări formale la interacțiuni informale cu colegii și clienții.  
Participanți
  • Workshopul se adresează profesioniștilor a căror activitate implică culegerea și verificarea de informații, în mod special celor care activează în domeniile juridic (avocați, judecători, mediatori), resurse umane, vânzări, marketing, securitate națională și oricărei persoane interesate de îmbunătățirea capacității de analiză și luarea unor decizii informate.

Urmărește Wolters Kluwer

© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

•    Dezvoltarea capacității de structurare și prezentare a argumentelor în mod convingător; formularea de mesaje clare și coerente, adaptate contextului profesional, care potențează capacitatea de a influența și convinge audiența;
•    Gestionarea eficientă a obiecțiilor, oferirea de răspunsuri în mod rapid și eficient la provocări și astfel consolidarea relațiilor de profesionale și menținerea unui dialog constructiv în diverse situații;
•    Construirea unei prezențe mai puternice și credibile în mediul profesional și creșterea credibilității personale și profesionale.

Beneficii participanți
•    Dezvoltarea capacității de structurare și prezentare a argumentelor în mod convingător; formularea de mesaje clare și coerente, adaptate contextului profesional, care potențează capacitatea de a influența și convinge audiența;
•    Gestionarea eficientă a obiecțiilor, oferirea de răspunsuri în mod rapid și eficient la provocări și astfel consolidarea relațiilor de profesionale și menținerea unui dialog constructiv în diverse situații;
•    Construirea unei prezențe mai puternice și credibile în mediul profesional și creșterea credibilității personale și profesionale.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.