© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

CÂND ȘI UNDE
16 iunie  2021; Orele 10:00 – 14:00

Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

SUNĂ ACUM!

Beneficii acordate salariaților și partenerilor de afaceri

Acordarea diverselor beneficii salariaților sau partenerilor de afaceri este o practică uzuală pentru mediul de afaceri, însă gestionarea incorectă a acestei practici poate genera implicații fiscale semnificative. Webinarul are ca scop prezentarea regimului fiscal aplicabil celor mai des utilizate măsuri de motivare a angajaților și de promovare a vânzărilor, atât din perspectiva impozitării directe, cât și din prisma TVA, oferind astfel o imagine completă asupra consecințelor fiscale aferente implementării acestor practici.

Detaliile evenimentului

Trainerii
evenimentului

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina AlexeTelefon: 0737 733 450; E-mail: alina.alexe@wolterskluwer.com

INCLUSE ÎN PREȚ


     diplomă de participare;
     voucher sintact.ro (acces 15 zile);
     acces 5 zile pentru revizualizarea evenimentului.


Webinar 16 iunie 2021

Agenda
webinarului



     Gestionarea fiscală a beneficiilor acordate angajaților; impact la nivelul societății și angajatului;
     Tichetele cadou: evoluție și deznodământ;
     Costurile fiscale aferente campaniilor de marketing;
     Practica inspecțiilor fiscale pe subiectul beneficiilor și avantajelor în natură
.

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

PREȚ: 400 lei + TVA

Vreau să particip!
Vreau să particip!

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta

     Luisiana Dobrinescu este avocat fondator al Dobrinescu Dobrev și are o experiență de 17 ani în dreptul fiscal, oferind consultanță în domeniul fiscalității, asistență pe perioada inspecțiilor fiscale și a controalelor antifraudă, asistență în formularea contestațiilor și a acțiunilor de contencios administrativ-fiscal.

Luisiana participă frecvent în calitate de lector la conferințe și seminarii de fiscalitate și este autor a numeroase articole de specialitate și co-autor a diverse publicații fiscale.
 
Încă din anul 2016, Luisiana este considerată ca unul dintre cei mai buni specialiști români în drept fiscal de către publicația Chambers and Partners și a fost implicată în trei dosare fiscale în care s-a pronunțat deja Curtea de Justiție a Uniunii Europene și în două proceduri de infringement împotriva României, toate acestea vizând probleme de TVA.

Tematica
webinarului

     Beneficii ce pot fi acordate angajaților: decontarea cheltuielilor de vacanță/vouchere sau a cheltuielilor cu educația timpurie a copiilor angajaților;
     Distincția dintre tichetele cadou acordate partenerilor de afaceri versus tichete cadou acordate persoanelor fizice;
     Reflectarea in contabilitate a beneficiilor acordate salariaților și partenerilor de afaceri;
     Calcularea și reținerea la sursă, în cazul beneficiilor, pe formula sutei mărite;
     Stock-option plan - în ce condiții și cu ce costuri;
     Obligații de ajustare a TVA - diferența dintre gratuități și produse/servicii la preț redus;
     Marketing: pachete de produse și servicii, decontarea unor cheltuieli de deplasare partenerilor de afaceri;
     Practica inspecțiilor fiscale pe subiectul beneficiilor și avantajelor în natură.

     Clarificarea tratamentului fiscal aplicabil celor mai intens dezbătute practici de remunerare a salariaților / partenerilor de afaceri;
     Prezentarea celor mai recente modificări fiscale în contextul pandemiei;
     Prezentarea practicilor autorităților fiscale și recomandări pentru diminuarea riscului de stabilire a obligațiilor fiscale suplimentare.

Beneficii
participanți

Vreau să particip!

Tematica
webinarului

     Beneficii ce pot fi acordate angajaților: decontarea cheltuielilor de vacanță/vouchere sau a cheltuielilor cu educația timpurie a copiilor angajaților;
     Distincția dintre tichetele cadou acordate partenerilor de afaceri versus tichete cadou acordate persoanelor fizice;
     Reflectarea in contabilitate a beneficiilor acordate salariaților și partenerilor de afaceri;
     Calcularea și reținerea la sursă, în cazul beneficiilor, pe formula sutei mărite;
     Stock-option plan - în ce condiții și cu ce costuri;
     Obligații de ajustare a TVA - diferența dintre gratuități și produse/servicii la preț redus;
     Marketing: pachete de produse și servicii, decontarea unor cheltuieli de deplasare partenerilor de afaceri;
     Practica inspecțiilor fiscale pe subiectul beneficiilor și avantajelor în natură.

Vreau să particip!

 Angajații din departamentele financiar-contabile-fiscale ale societăților din mediul privat din toate domeniile de activitate;
 Persoanele care asigură asistență pe durata exercitării inspecției fiscale sau a litigiilor fiscale;
 Consultanți fiscali, avocați, contabili
.

Public țintă

Vreau să particip!

 Angajații din departamentele financiar-contabile-fiscale ale societăților din mediul privat din toate domeniile de activitate;
 Persoanele care asigură asistență pe durata exercitării inspecției fiscale sau a litigiilor fiscale;
  Consultanți fiscali, avocați, contabili.

Public țintă

Agenda
webinarului


     Gestionarea fiscală a beneficiilor acordate angajaților; impact la nivelul societății și angajatului;
     Tichetele cadou: evoluție și deznodământ;
     Costurile fiscale aferente campaniilor de marketing;
     Practica inspecțiilor fiscale pe subiectul beneficiilor și avantajelor în natură.

Vreau să particip!

     Lelia Grigore este manager al departamentului de litigii fiscale din cadrul Dobrinescu Dobrev. A absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității din București și un masterat de drept fiscal în cadrul aceleiași instituții de învățământ.

Avocat pledant din 2011, ariile de practică ale Leliei sunt dreptul fiscal, dreptul civil, dreptul afacerilor, dreptul urbanismului și dreptul penal.

Lelia are o experiență vastă atât în activitatea de consultanță și asistarea clienților pe parcursul controalelor fiscale, cât și în reprezentarea în instanță, în dosarele de contencios administrativ-fiscal.

     Alexandra Barbaiani este Tax Partner în cadrul Dobrinescu Dobrev Tax Advisory, o societate nou înființată sub marca Dobrinescu Dobrev. Alexandra are dublă pregătire academică, fiind absolventă a Facultății de Științe Economice și a Facultății de Drept, ambele din cadrul Universității Dunărea de Jos, Galați. De asemenea, a absolvit un master cu specializarea Drept fiscal din cadrul Facultății de Drept, Universitatea București, iar din 2019 este membră a Camerei Consultanților fiscali. Audituri fiscale, proiecte de diligență fiscală, asistență la inspecții fiscale, redactarea de opinii fiscale în diverse arii de expertiză cum ar fi impozit pe profit, impozit pe venit, impozit pe veniturile nerezidenților, TVA, sunt doar câteva din sarcinile care-i ocupă ziua de lucru.

     Anamaria Chiru este Tax Manager în cadrul Dobrinescu Dobrev. Și-a început cariera profesională în domeniul consultanței fiscale în 2012, iar în 2018 a devenit membru al Camerei Consultanților Fiscali. Înainte de a se alătura echipei Dobrinescu Dobrev în 2020, a acumulat o vastă experiență în domeniul impozitelor directe aplicabile societăților în cadrul unei companii BIG 4 și, ulterior, în cadrul unei societăți de consultanță fiscală, afiliată unei firme internaționale de avocatură. Printre proiectele sale se numără asistența fiscală în cadrul tranzacțiilor de fuziuni și achiziții, inclusiv transferuri de afaceri și schimburi de acțiuni cu caracter multi-jurisdicțional, tranzacțiilor pe piața de capital, tranzacțiilor imobiliare, dar și asistență în cadrul inspecțiilor fiscale și în procedura administrativă de contestație.

În parteneriat cu:

În parteneriat cu: