© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com
WEBINAR 25 MAI 2022
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com
Reglementările actuale și viitoare cu un impact important în sfera serviciilor și produselor oferite de instituțiile financiare menționate mai sus, precum și aspectele contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei vor fi discutate în cadrul acestui webinar.
■ Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
■ Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică- prezent și viitor;
■ Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/ sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service-Software ca Serviciu);
■ Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud: PaaS (Platform as a Service/ Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/ Infrastructura ca Serviciu);
■ Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
■ Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.
⏹ Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
⏹ Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică - prezent și viitor;
⏹ Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/ sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service-Software ca Serviciu);
⏹ Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud: PaaS (Platform as a Service/Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/Infrastructura ca Serviciu);
⏹ Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
⏹ Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.
CÂND ȘI UNDE
25 MAI 2022; Orele 14:00 – 17:00;
Webinar, prezență online
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
■ diplomă de participare, la cerere;
■ voucher sintact.ro (acces 15 zile).
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK
țintă
■ Interval de timp 14:00 – 15:30
– Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
– Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică- prezent și viitor;
– Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/ sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service).
■ Interval de timp 15:30 – 15:40 Pauză
■ Interval de timp 15:40 – 17:00
– Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud:
PaaS (Platform as a Service/ Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/ Infrastructura ca Serviciu);
– Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
– Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.
⏹ Interval de timp 14:00 – 15:30
– Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
– Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică- prezent și viitor;
– Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service).
⏹ Interval de timp 15:30 – 15:40 Pauză
⏹ Interval de timp 15:40 – 17:00
– Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud:
PaaS (Platform as a Service/ Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/ Infrastructura ca Serviciu);
– Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
– Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.
Oana Dragomir este avocat în cadrul Baroului București, având o experiență de 15 ani acumulată atât în case de avocatură aflate în vârful clasamentele din domeniul avocaturii, cât și în bănci, instituții financiare nebancare și companii activând în domeniile Financiar-Bancar și Tehnologie.
Oana Dragomir este avocat fondator al NewLegalWay, oferind servicii juridice societăților în domenii precum Financiar-Bancar (inclusiv Fintech), Tehnologie și Crypto.
Oana a acordat consultanță în domeniile Financiar-Bancar și Tehnologie cu privire la o serie de aspecte, precum: finanțări (inclusiv credite sindicalizate), structurare de produse, servicii oferite de diverse entități din domeniul financiar, aspecte privind Regulatory &Compliance (Reglementări și Conformitate), negociere contracte de software development, acorduri de utilizare și/ sau licențiere a Software ca Serviciu-SaaS, Platforma ca Serviciu-PaaS, Infrastructura ca Serviciu – IaaS.
Oana deține o diplomă de Master în Drept European și Internațional al Afacerilor emisă de Université Paris 1 Panthéon- Sorbonne, este absolventă a Facultății de Drept din cadrul Universității București, a urmat cursuri de securitate cibernetică, precum și cursuri internaționale privind blockchain și inteligență artificială (AI).