VREAU SĂ PARTICIP!
Prezentarea 
evenimentului

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL 
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Aspecte juridice 
privind digitalizarea în domeniul financiar

WEBINAR 25 MAI 2022

Aspecte juridice incidente digitalizării în domeniul financiar

SUNĂ ACUM!VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Malvina Udrea: 0737 733 444
malvina.udrea@wolterskluwer.com

Digitalizarea inițiată de câțiva ani în sectorul financiar, se află în prezent într-o etapă de consolidare și diversificare. Instituțiile de credit, instituțiile financiare nebancare, societățile de asigurare/ reasigurare, instituțiile emitente de monedă electronică și instituțiile de plată oferă deja clienților lor aplicații mobile, mobile wallet-uri și o multitudine de servicii și produse financiare care implică o serie de provocări pentru actorii din domeniul financiar: reglementări în continuă schimbare, aspecte contractuale din ce în ce mai complexe, structurarea produselor/ serviciilor oferite în vederea asigurării conformității cu legislația incidentă și obținerii avizelor din partea autorităților, redactarea documentației contractuale cu clienții.

Pornind de la onboarding-ul asistat, până la self on-boarding cu verificarea identității la distanță prin mijloace video, continuând cu deschiderea de conturi de la distanță, utilizarea semnăturii electronice, autentificarea biometrică (incluzând amprenta și recunoașterea facială), contractarea unor credite la distanță (digital loans), cardurile contactless, cardurile virtuale, retragerile de sume fără card, managementul cardurilor și altor produse (depozite, produse de asigurare), integrarea cu Apple Pay/ Google Pay și adaugarea cardurilor în alte portofele electronice, banking-ul conversațional prin utilizarea chatbots, utilizarea numărului de telefon mobil în locul IBAN-ului, plățile P2P, plățile instantanee și alte servicii inovative  precum împărțirea notei de plată, încărcarea cartelelor telefonice, agregarea de conturi, serviciile de interogare conturi și inițierea de plăți cont la cont în numele clienților (servicii open banking), elementele de securitate cibernetică, stocarea în cloud, dar și platformele de colaborare și platformele de testare, platformele de tip no-code sau low-code pentru a dezvolta noi produse/ servicii financiare, crearea unor ecosisteme de servicii și produse oferite clienților care au la bază aplicațiile instituțiilor financiare reprezintă doar câteva elemente aduse de digitalizare în sectorul financiar.

Reglementările actuale și viitoare cu un impact important în sfera serviciilor și produselor oferite de instituțiile financiare menționate mai sus, precum și aspectele contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei vor fi discutate în cadrul acestui webinar.


Tematica
evenimentului
Trainerul evenimentului

   Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
   Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică- prezent și viitor;
  Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/ sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service-Software ca Serviciu);
   Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud: PaaS (Platform as a Service/ Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/ Infrastructura ca Serviciu);
   Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
   Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.

   Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
   Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică - prezent și viitor;
   Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/ sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service-Software ca Serviciu);
   Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud: PaaS (Platform as a Service/Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/Infrastructura ca Serviciu);
   Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
   Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.

Oana DRAGOMIR

CÂND ȘI UNDE

25 MAI 2022; Orele 14:00 – 17:00

Webinar, prezență online

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

 Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere;
voucher sintact.ro (acces 15 zile).

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
■  Înțelegerea reglementărilor cu impact major în sfera serviciilor și produselor oferite de instituțiile financiare.

■  Înțelegerea aspectelor contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei.

■  Determinarea impactului reglementărilor viitoare asupra serviciilor și produselor oferite de instituțiile financiare.
Beneficiile participanților
⏹  Înțelegerea reglementărilor cu impact major în sfera serviciilor și produselor oferite de instituțiile financiare.

⏹  Înțelegerea aspectelor contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei.

⏹  Determinarea impactului reglementărilor viitoare asupra serviciilor și produselor oferite de instituțiile financiare.
VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului

Economisește și rămâi informat cu Abonamentul la Webinariile WK

Vezi Oferta
Public

țintă

Plățile electronice și serviciile fintech în cadrul e-commerce prezintă interes pentru multe companii și, de asemenea, pentru mulți profesioniști, indiferent de funcțiile ocupate, din diverse domenii incluzând, dar fără a se limita la: societăți care oferă produse/ servicii online, marketplaces, platforme online, instituții de plată, instituții emitente de monedă electronică, integratori de plăți, procesatori de plăți, terțe părți procesatoare TPP, potențiali prestatori de servicii de informare cu privire la cont – AISP, potențiali prestatori de servicii de inițiere a plății – PISP, consultanți.
Agenda evenimentului

■   Interval de timp 14:00 – 15:30

–    Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
    Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică- prezent și viitor;
    Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/ sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service).

■   Interval de timp 15:30 – 15:40 Pauză


■   
Interval de timp 15:40 – 17:00

–    Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud: 

PaaS (Platform as a Service/ Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/ Infrastructura ca Serviciu);
    Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
   Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate.

⏹   Interval de timp 14:00 – 15:30

–    Reglementări privind identificarea la distanță a clienților utilizând mijloace video;
    Reglementări naționale și europene privind semnătura electronică- prezent și viitor;
    Aspecte contractuale aferente parteneriatelor încheiate de instituțiile financiare cu fintech-urile și alte societăți din domeniul tehnologiei (cazuri de utilizare a Software Development Agreement, License Agreement și/sau a Subscription Agreement for SaaS/ Software as a Service).


⏹   Interval de timp 15:30 – 15:40 Pauză

   Interval de timp 15:40 – 17:00

–    
Aspecte de conformitate și aspecte contractuale privind serviciile oferite prin intermediul celorlalte implementări cloud: 

PaaS (Platform as a Service/ Platforma ca Serviciu, IaaS (Infrastructure as a Service/ Infrastructura ca Serviciu);
    Privire spre viitor: identitatea digitală europeană și portofelul digital personal, precum și impactul acestora în procesul de onboarding și contractarea unor credite online;
   Așteptări vizând serviciile de tip open banking privite din perspectiva diverselor entități interesate
.

VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!VREAU SĂ PARTICIP!

Oana Dragomir  este avocat în cadrul Baroului București, având o experiență de 15 ani acumulată atât în case de avocatură aflate în vârful clasamentele din domeniul avocaturii, cât și în bănci, instituții financiare nebancare și companii activând în domeniile Financiar-Bancar și Tehnologie.

Oana Dragomir este avocat fondator al NewLegalWay, oferind servicii juridice societăților în domenii precum Financiar-Bancar (inclusiv Fintech), Tehnologie  și Crypto.

Oana a acordat consultanță în domeniile Financiar-Bancar și Tehnologie cu privire la o serie de aspecte, precum: finanțări (inclusiv credite sindicalizate), structurare de produse, servicii oferite de diverse entități din domeniul financiar, aspecte privind Regulatory &Compliance (Reglementări și Conformitate), negociere contracte de software development, acorduri de utilizare și/ sau licențiere a Software ca Serviciu-SaaS, Platforma ca Serviciu-PaaS, Infrastructura ca Serviciu – IaaS.

Oana deține o diplomă de Master în Drept European și Internațional al Afacerilor emisă de Université Paris 1 Panthéon- Sorbonne, este absolventă a Facultății de Drept din cadrul Universității București, a urmat cursuri de securitate cibernetică, precum și cursuri internaționale privind blockchain și inteligență artificială (AI).