Descrierea evenimentului

În domeniul metodelor alternative de soluţionare a disputelor, Camera de Comerţ Internaţională de la Paris (“ICC”) este recunoscută pentru administrarea procedurilor de arbitraj. Soluţionarea disputelor pe cale amiabilă este de asemenea înrădăcinată în ADN-ul şi istoria ICC-ului. La primul congres ICC organizat la Londra în iunie 1921 s-a discutat primul set de Reguli de Arbitraj şi Conciliere. La vremea respectivă, concilierea era considerată la fel de importantă ca şi arbitrajul. Ulterior, cele două metode au evoluat în ritm propriu, redimensionându-se şi adoptând diferite forme.

Atât Regulile de Arbitraj ICC cât şi cele de Mediere definesc un cadru instituţional structurat, menit să asigure transparenţa, eficienţa şi echitatea în cadrul procesului de soluţionare a disputelor. Deşi distincte, cele două proceduri pot fi folosite în mod complementar.

PREȚURI

Early Booking 
(până la 23 OCTOMBRIE 2019)

350 lei + TVA

Late Booking
(din 24 OCTOMBRIE 2019)

450 lei + TVA

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris la adresa de email alina.alexe@wolterskluwer.com, cu minim 3 zile înainte de desfășurarea evenimentului, suma achitată poate fi realocată, fără a se restitui, pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer Romania. Realocarea către alt eveniment este posibilă o singură dată, pe o perioadă de 3 luni.

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL;
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Sună acum!

Acest seminar va aborda în mod interactiv aspectele practice ale procedurilor de arbitraj şi mediere ICC. Seminarul este esenţial atât pentru avocaţi şi consilieri juridici, cât şi pentru directorii şi managerii societăţilor comerciale care au o activitate comercială internaţională.

Beneficiile participanților

  Vei înţelege aspectele cheie ale procedurilor de arbitraj şi mediere ICC
  Vei stăpâni folosirea succesivă sau în paralel a celor două proceduri
  Vei aprofunda aspectele practice relevante în planificarea şi abordarea 
     unei proceduri de arbitraj ICC
  Vei beneficia de cunoștințele şi experiența a doi specialiști consacraţi 
     pe plan internaţional

Beneficiile participanților

  Vei înţelege aspectele cheie ale procedurilor de 
     arbitraj şi mediere ICC
  Vei stăpâni folosirea succesivă sau în paralel a celor 

     două proceduri
  Vei aprofunda aspectele practice relevante în 

     planificarea şi abordarea unei proceduri de arbitraj ICC
  Vei beneficia de cunoștințele şi experiența a doi 

     specialiști consacraţi pe plan internaţional

Înainte de a se alătura echipei Mayer Brown, Alina a fost Managerul Centrul Internațional pentru Soluționarea Alternativă a Litigiilor (International Centre for ADR) din cadrul ICC Paris. Alina a ocupat şi poziţia de preşedinte ICC YAF (Young Arbitrators Forum) din septembrie 2016 până în iulie 2019. Alina este totodată şi mediator acreditat de CEDR (Centre for Effective Dispute Resolution) din 2016.

Înainte de a fi numită ca Manager al Centrului ADR, Alina a ocupat poziţia de consilier adjunct în cadrul echipei din cadrul Curţii Internaţionale de Arbitraj ICC. În această funcţie, Alina a gestionat sute de dosare de arbitraj din Europa Centrală şi de Est.

Anterior, Alina a lucrat ca avocat la Curtea Europeană a Drepturilor Omului de la Strasbourg, Franţa. Alina deţine o diplomă de master în drept european de la Universitatea Paris I Panthéon-Sorbonne din Paris şi o diplomă de licenţă în studii juridice de la Universitatea din Craiova, Romania. Alina poate fi contactata la ALeoveanu@mayerbrown.com.

Crina predă cursul de Alternative Dispute Resolution la School of International Arbitration a Queen Mary University of London, unde în 2011 a şi obținut titlul de Doctor în Drept. Crina a obținut diploma de Masterat în Arbitraj Comercial Internațional la Universitatea din Stockholm și cea de Masterat în Afaceri Internaționale la Academia de Studii Economice din București. Crina a absolvit Facultatea de Drept a Universității București și a practicat dreptul ca avocat în România, Austria, Marea Britanie și Brazilia. De asemenea, a fost Secretarul General al Centrului de Arbitraj și Mediere Amcham Brazilia și cadru universitar asociat al Facultăților de Drept al Universității din Stockholm și al Universității FGV Rio de Janeiro. Crina este Editorul Kluwer Arbitration Blog și Thought Leadership Chair al Young Institute for Transnational Arbitration (The Center for American and International Law). Crina este membru al Consiliului Academic al Institute for Transnational Arbitration (The Center for American and International Law) şi membru al Forumului Academic al Geneva Center for International Dispute Settlement. Ea este autorul a numeroase publicaţii de succes în domeniul arbitrajului internaţional şi arbitru internaţional (arbitru unic şi co-arbitru), în diverse proceduri de arbitraj în faţa ICC, Paris; LCIA, Londra; CCIR, Bucureşti etc. Crina poate fi contactata la crina.baltag@beds.ac.uk sau la crinabaltag@gmail.com.

Dr. Crina Baltag

Dr. Crina Baltag este Senior Lecturer la Universitatea Bedfordshire, Marea Britanie, și Director al Centrului de Cercetare al Facultății de Drept al aceleiași Universități, precum și avocat, membru al Baroului București din anul 2004. 

Alina Leoveanu

Alina Leoveanu este Senior Legal Consultant în cadrul biroului de avocaţi Mayer Brown din Paris.

Detaliile evenimentului

Arbitrajul şi Medierea în baza Regulilor ICC:
metode alternative complementare 
de soluţionare a disputelor

SEMINAR 7 NOIEMBRIE 2019 
BUCUREȘTI

VREAU SĂ PARTICIP!

Trainerii evenimentului

Pentru mai multe informații 
vă stăm la dispoziție!

Alina Alexe; 031.22.44.158

CONTACTAȚI-NE!

CÂND ȘI UNDE

7 noiembrie 2019; Orele 14:00 – 18:00
Sala de cursuri Wolters Kluwer România
Bd. Tudor Vladimirescu 22, Clădirea Green Gate, 

etaj 6, sector 5, București

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial, atât telefonic cât și pe e-mail. Taxa de participare achitata se poate utiliza ca și compesare pentru un alt eveniment organizat exclusiv de Wolters Kluwer România sau poate fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare, de la data emiterii facturii storno. 

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

INCLUSE ÎN PREȚ

  diplomă de participare;
  pauză de cafea;
  voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul 

     din evenimentele viitoare Wolters Kluwer*;
  voucher sintact.ro (acces 15 zile);
  voucher de 450 lei discount pentru achiziția 

     soluției juridice LexForce;
⏹  un volum din literatura juridică de specialitate.

* Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

Wolters Kluwer Romania SRL nu este răspunzătoare pentru costurile suplimentare (transport, cazare etc.) angajate de participanţi. Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

Agenda evenimentului

14:00-14:15
Introducere în tematica seminarului. 
Prezentarea participanților.

14:15-15:15
Arbitrajul şi Medierea ICC: prevederi generale

15:15-16:15
Procedura arbitrală înainte şi după 
transmiterea dosarului către tribunalul arbitral

16:15-16:30
Pauza de cafea

16:30-17:15
Examinarea hotărârii arbitrale de către Curte. 
Hotărâre prin acordul părţilor

17:15-18:00
Clauze model. Folosirea succesivă sau în paralel 
a celor două proceduri