Vreau să particip!

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL; 
    Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
    Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alina AlexeTelefon: 0737 733 450;
E-mail: alina.alexe@wolterskluwer.com

SUNĂ ACUM!

Aplicarea reglementărilor concurențiale în contextul unei crize economice

Pe parcursul seminarului veți afla care sunt acțiunile care pot fi întreprinse de companii ca răspuns la provocările economice ridicate de criză, care dintre aceste acțiuni ridică probleme de natură concurențială specifice în contextul crizei și care sunt instrumentele de ajutor de stat la îndemâna companiilor.

Webinar 12 iunie 2020

Beneficiile participanţilor


 Acest webinar are un scop dublu. Pe de o parte, webinarul va ajuta companiile să identifice planurile de acțiune potrivite pentru a contracara efectele economice ale COVID 19, atât privind acordurile de coperare între companii, cât și privind conduita individuală. Acordurile de cooperare privind producția, transportul, distribuția și comercializarea beneficiază, în anumite circumstanțe, de un tratament mai favorabil atunci când ele survin în cadrul unei crize sau ca răspuns la provocările ridicate de aceasta, în timp ce anumite conduite individuale cum ar fi creșterea prețurilor pot ridica provocări suplimentare în același context.

 Pe de cealaltă parte, webinarul va permite companiilor să își pregătească strategia de răspuns la provocările economice care urmează a fi ridicate de cel de-al doilea val preconizat al pandemiei.

 Nu în ultimul rând, participanții vor beneficia de o prezentare exhaustivă a regulilor privind ajutorul de stat privind recuperarea pierderilor cauzate de COVID 19.

 Toți participanții vor beneficia de diplome de participare. Reamintim că, în contextul unei investigații declanșate de Consiliul Concurenței care se finalizează cu aplicarea unei sancțiuni, interesul unei companii pentru familiarizarea cu și respectarea regulilor de concurență prin participarea la astfel de evenimente poate conduce la aplicarea unei circumstanțe atenuante.

Detaliile evenimentului

CÂND ȘI UNDE

12 iunie 2020; Orele 14:00 – 18:00
Fiind vorba despre un webinar, locul de unde vă conectați cu noi rămâne la alegerea dumneavoastră, din confortul locuinței sau al biroului unde lucrați.

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 5 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial, atât telefonic cât și pe e-mail. Taxa de participare achitata se poate utiliza ca și compesare pentru un alt eveniment organizat exclusiv de Wolters Kluwer România sau poate fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare, de la data emiterii facturii storno. 

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare;
voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din 
evenimentele viitoare Wolters Kluwer*;
voucher sintact.ro (acces 15 zile);
voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției 
juridice LexForce.
⏹ un volum din literatura juridică de specialitate.

* Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

În cazul neprezentării nenotificate în scris la adresa de e-mail alina.alexe@wolterskluwer.com, cu minimum 3 zile înainte de desfășurarea evenimentului, suma achitată nu se restituie având în vedere costurile organizatorice deja implicate și nici nu mai poate fi realocată pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România. Veți beneficia, în schimbul sumei pe care o achitați, de materialele oferite de speaker în urma evenimentului la care ați fost înscris/ă.

PREȚ: 400 lei + TVA

Vreau să particip!

Crizele economice afectează, de o manieră diferită și deseori imprevizibilă, atât conduita companiilor care se văd nevoite să răspundă la provocările ridicate de criză, cât și răspunsul autorităților de concurență. Acest seminar documenteză exhaustiv modurile în care autoritățile de concurență au reacționat în fața COVID 19, respectiv implicațiile pentru companii.

Vreau să particip!

Trainerul evenimentului

Adrian Şter

Adrian Șter este unul dintre cei mai reputați specialiști în domeniul dreptului concurenței din România. Adrian deține un masterat în dreptul Uniunii Europene la University College London și coordonează departamentul de concurență și ajutor de stat al D&B David si Baias, una dintre casele de avocatură recunoscute pentru expertiza în aceste domenii.

Pe parcursul unei cariere de 15 ani în domeniul concurenței și ajutorului de stat, Adrian a acordat asistenţă juridică unui număr ridicat de clienţi din sectoare economice şi industriale diferite, incluzând petrol şi gaze, produse alimentare, transport, telecomunicaţii, sectorul farmaceutic, FMCG, retail, sectorul financiar-bancar, sectorul auto, media, echipamente agricole sau construcţii.

Asistenţa acordată de Adrian include reprezentarea clientului în cadrul investigaţiilor declanşate de autorităţi de concurenţă naţionale sau comunitare privind înţelegeri tip cartel, înţelegeri verticale sau abuzuri de poziţie dominantă, în cadrul notificărilor de concentrări economice, cu privire la negocierea de angajamente sau recunoaşteri şi a depunerii cererilor de clemenţă. Totodată, Adrian are experiență în reprezentarea clientului în cadrul procedurilor de ajutor de stat în fața Comisiei Europene.

Adrian organizează, de asemenea, audituri în materie de concurenţă şi sesiuni de instruire pentru clienţi şi personalul lor activ in zonele cu risc de încălcare a normelor de concurenţă şi acorda asistenţă pentru asigurarea conformării cu regulile de concurenţă aplicabile, de exemplu stabilirea unui program de conformare dedicat nevoilor clienţilor, evaluarea riscurilor concurenţiale aferente desfăşurării unei anumite activităţi, auditarea proceselor specifice fiecărei companii şi propunerea de măsuri pentru a minimiza riscurile de concurenţă identificate, restructurarea unor sisteme de distribuţie etc.

Adrian este, cu regularitate, lector la conferinţe dedicate problemelor de dreptul concurenţei, fiind, de asemenea, recomandat ca expert în aceste domenii de către publicaţii prestigioase precum Chambers and Partners Europe sau Who’s Who. Totodată, Adrian a deținut, timp de 4 mandate consecutive, poziţia de co-chair al comitetului de dreptul concurenţei din cadrul AmCham România.

Agenda evenimentului


 Provocãri concurențiale în situații de crizã
 Acorduri orizontale
    - Considerații generale privind acordurile orizontale
    - Eficiențe în timpul crizei
    - Tipuri de acorduri – producție, distribuție, 
      comercializare 
 Acorduri verticale
    - Considerații generale
    - Evaluarea unor acorduri verticale specifice.
      Impunerea unui preț maxim de revânzare
 Conduita unilateralã
 Considerații privind ajutorul de stat
 Concentrări economice și impactul COVID 19
 Q&A

Tematica evenimentului


Impactul crizelor economice în general, și a COVID 19 în particular, asupra modalității de aplicare a prevederilor concurențiale în vigoare.

Publicul ţintă

Companii din sectorul public sau privat, CEO, COO, directori comerciali, directori juridici, responsabili cu conformarea, specialiști în domeniul concurenței, și orice alte persone interesate de cunoașterea aspectelor practice legate de aplicarea prevederilor concurențiale în contextul stării de urgență și în legătură cu consecințele sale economice.