VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

Anotimpul insolvențelor

VREAU SĂ PARTICIP!

Anotimpul insolvențelor

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

29 Noiembrie 2023  Eveniment hibrid

Prezentarea evenimentului
Felix Hodoș, avocat și practician în insolvență, alături de av. dr. Mihaela Mocanu, redactor-șef al RRDA și invitații lor, membri ai colegiului de redacție al RRDA, vor susține un atelier practic de insolvență.

CÂND ȘI UNDE

29 NOIEMBRIE 2023; Orele 13:00 – 16:00 

Format hibrid
Engagement Alertinteracțiune în timp real 
între speaker și cursanți

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
Tematica

Urmărește Wolters Kluwer

© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

| Prevenirea problemelor:
•   Abordând subiecte precum numirea provizorie și situațiile de înlocuire, atelierul oferă instrumente pentru a preveni și a combate potențialele obstacole în procedura de insolvență.


Strategie și planificare:
•   Veți învăța cum să elaborați și să implementați strategii eficiente de reorganizare, astfel încât afacerea să poată depăși provocările financiare.


Luarea deciziilor informate:
•   Înțelegând implicațiile deciziilor creditorilor, puteți anticipa și reacționa în mod corespunzător la situațiile care pot apărea în contextul insolvenței.
Beneficii participanți
| Prevenirea problemelor:
•   Abordând subiecte precum numirea provizorie și situațiile de înlocuire, atelierul oferă instrumente pentru a preveni și a combate potențialele obstacole în procedura de insolvență.


Strategie și planificare:
•   Veți învăța cum să elaborați și să implementați strategii eficiente de reorganizare, astfel încât afacerea să poată depăși provocările financiare.


Luarea deciziilor informate:
•   Înțelegând implicațiile deciziilor creditorilor, puteți anticipa și reacționa în mod corespunzător la situațiile care pot apărea în contextul insolvenței.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

  • Avocați, contabili, directori și manageri de firme, consultanți financiari, practicieni în insolvență
Participanți
  • Deschiderea procedurii la cererea debitorului,
  • Numirea provizorie și situațiile de înlocuire – modalități de prevenire și căi de atac,
  • Acțiuni generale și activități „speciale” în perioada de preinsolvență,
  • Constituirea echipei care va realiza procedura,
  • Relația dintre administratorul judiciar și debitor pe parcursul activității curente,
  • Strategia și planul de reorganizare: realizarea (redactarea) planului de reorganizare și punerea în practică a planului,
  • Deciziile creditorilor și implicațiile lor: reorganizare și/sau faliment.

ANDREEA DELI-DIACONESCU
Avocat și membru al Consiliului de Conducere al INPPI 





SERGIU GOLUB
Lector universitar şi prodecan al Facultăţii de Drept a Universităţii „Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca şi formator al Institutului Notarial Român





CRISTINA IENCIU-DRAGOȘ
Drd., avocat, practician în insolvență, membru în echipa de redactare a Legii nr. 216/2022, Country Coordinator în cadrul INSOL Europe





RUXANDRA BADEA
Jurist, în prezent director al Direcției de Insolvență a Persoanelor Fizice din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor

| Lectorii evenimentului
| Invitați

RAUL-FELIX HODOȘ

Avocat, conf. univ. dr. la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, practician în insolvență

MIHAELA MOCANU

Dna Mocanu este redactor-șef al Revistei Române de Drept al Afacerilor. Este doctor în drept al Universității „Babeș-Bolyai”, unde a susținut teza de doctorat cu titlul „Contractul de franciză”.

Mihaela Mocanu este autor al Ghidului practic cu titlul „Franciza, francizarea”, ajuns la cea de-a 3-a ediție, și a mai multor articole, care răspund întrebărilor teoretice și practice în domeniul artei, având vocația de a pune bazele unei doctrine a dreptului artei în spațiul românesc.

Evenimentul se desfășoară în format hybrid.

Te poți înscrie atât pentru participare fizică, dar și online.

29 Noiembrie 2023
Eveniment hibrid

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.