Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444
maria.sebe@wolterskluwer.com
28 Februarie 2024
OANA DRAGOMIR
Este avocat în cadrul Baroului București, având o experiență de 17 ani acumulată atât în case de avocatură aflate în vârful clasamentele din domeniul avocaturii, cât și în bănci, instituții financiare nebancare și companii activând în domeniile Financiar-Bancar și Tehnologie.
Oana Dragomir este avocat fondator al NewLegalWay, oferind servicii juridice societăților în domenii precum: Tehnologie, Financiar-Bancar (inclusiv Fintech), Piețe de Capital, Crowdfunding, Cripto-Active și eCommerce.
Oana Dragomir a acordat consultanță în domeniile Tehnologie, Financiar-Bancar (inclusiv Fintech) și Piețe de Capital cu privire la o serie de aspecte, precum: fuziune a două instituții de credit, consultanță privind serviciile prestate de entitățile autorizate (EMI, instituții de plată, IFN, instituții de credit, SSIF, SAI), aspecte de conformitate, redactare/ modificări proceduri, modificarea contractelor de credit și garanțiilor aferente, negocierea contractelor de software development, integrare de sisteme, prestări servicii de suport și mentenanță, servicii cloud și alte servicii externalizate, KYC/ AML, protecția consumatorilor/investitorilor, consultanță privind emitenții, instrumente financiare, serviciile financiare, oferte publice, drepturile acționarilor.
Oana Dragomir este absolventă a unor cursuri internaționale (University of Helsinki și University of Pennsylvania) vizând AI, DLT și finanțările participative (crowdfunding).
Oana Dragomir deține o diplomă de Master în Drept European și Internațional al Afacerilor emisă de Université Paris 1 Panthéon- Sorbonne, este absolventă a Facultății de Drept din cadrul Universității București, a urmat cursuri de securitate cibernetică și instrumente financiare derivate.
CÂND ȘI UNDE
28 FEBRUARIE 2024; Orele 14:00 – 17:00
Webinar
Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.
Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului.
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
450 lei + TVA
În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.
PREȚURI
400 lei + TVA
INCLUSE ÎN PREȚ
■ diplomă de participare, la cerere
■ voucher sintact.ro (acces 15 zile)
ÎNSCRIERE
Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).
webinarului
© 2024 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.
Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.