VREAU SĂ PARTICIP!

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe:  0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

Afaceri: mariaj și partaj

VREAU SĂ PARTICIP!

Afaceri: mariaj și partaj

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Maria Sebe: 0737 733 444 
maria.sebe@wolterskluwer.com

11 Octombrie 2023 

Prezentarea evenimentului
  • Webinarul este mai mult decât un curs, este o întâlnire între doi specialiști ai dreptului social și al dreptului familiei, care își expun cunoștințele și experiențele din activitatea de avocat.

  • Vor fi identificate și evaluate riscurile generate de contribuția din patrimoniul personal al asociaților căsătoriți la constituirea patrimoniului social. 

  • Vor fi identificate și modalitățile prin care riscurile pot fi evitate ori efectul lor poate fi diminuat.

MIHAELA MOCANU

Avocat specializat în dreptul pieței de artă și franciză, Mihaela Mocanu este redactor-șef al Revistei Române de Drept al Afacerilor. Este doctor în drept al Universității „Babeș-Bolyai”, unde a susținut teza de doctorat cu titlul „Contractul de franciză”.

Mihaela Mocanu este autor al Ghidului practic cu titlul „Franciza, francizarea” ajuns la cea de-a 3-a ediție și a mai multor articole care răspund întrebărilor teoretice și practice în domeniul artei, având vocația de a pune bazele unei doctrine a dreptului artei în spațiul românesc.

CÂND ȘI UNDE

11 OCTOMBRIE 2023; Orele 14:00 – 16:30 

Webinar

Wolters Kluwer România SRL are dreptul să modifice datele de desfășurare ale evenimentelor sau să anuleze evenimentul, aceste informații fiind transmise în termen de 3 zile lucrătoare înainte de data stabilită inițial.

Efectuarea plăţii pentru participarea la un eveniment Wolters Kluwer Romania semnifică acceptarea termenilor şi condiţiilor privind organizarea evenimentului. 

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

450 lei + TVA

În cazul neparticipării în data de desfășurare a evenimentului, suma achitată nu se restituie, având posibilitatea de a vizualiza înregistrarea evenimentului timp de 5 zile de la data desfășurării acestuia.

PREȚURI

400 lei + TVA

VREAU SĂ PARTICIP!
VREAU SĂ PARTICIP!

INCLUSE ÎN PREȚ

 diplomă de participare, la cerere
voucher sintact.ro (acces 15 zile)

ÎNSCRIERE

Înscrierea constă în emiterea unei facturi fiscale în baza căreia puteți achita taxa de participare. Factura poate fi emisă fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică (societate, cabinet, PFA).

VREAU SĂ PARTICIP!
Detaliile evenimentului
| Moderatorul evenimentului
Agenda

webinarului

  • Aportul bunurilor comune la constituirea/dobândirea titlurilor societare - necesitatea consimțământului celuilalt soț art. 349 alin.(1) C. civ .

  • Efectele juridice al aportării valabile ale bunurile comune la constituirea societății/dobândirea de titluri societare, calitatea de asociat, drepturile societare, regimul juridic al titlurilor societare și al dividendelor- fructe civile, calitatea de bun propriu, bun comun al părților sociale.
  • Posibilitatea înlăturării calității de bun comun - 349 alin.3.

  • Transmiterea părților sociale bunuri comune.

  • Constituirea de garanții asupra părților sociale bunuri comune (ipoteca).

  • Mijloacele juridice de protecție a soțului neasociat în cazul realizării transmiterii părților sociale bunuri comune de celălalt soț.

  • Partajul:
    - includerea în masa partajabilă a părților sociale, a dividendelor repartizate (încasate ori neîncasate); utilizarea în interes propriu a dividendelor încasate de soțul asociat
    - calculul valorii părților sociale (când se face, care sunt metodele de calcul).
    - atribuirea părților sociale. 

Participanți
  • Avocați, consilieri juridici etc.

Urmărește Wolters Kluwer

© 2023 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activitaților de pregatire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

AV. CONF. UNIV. DR. MARIA 
NICA-DUMITRU

Conferențiar Universitar Doctor la Facultatea de Drept și Științe Administrative a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, fiind titularul cursurilor de Drept comercial și Drept civil. Obligații; Președintele Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Iași, formator la Institutul Național de Pregătire Profesională a Avocaților, lector la Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență, avocat în cadrul Baroului Iași și practician în insolvență; colaborator permanent al Revistei Române de Drept al Afacerilor. 

Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către I.N.P.P.A. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

| Lectorii evenimentului

AV. CONF. UNIV. DR. LAVINIA-MARIA
TEC

Specializată în Dreptul familiei, Dreptul european al afacerilor și Drept societar, Lavinia Tec activează ca avocat în Baroul Timiș. Conferențiar universitar la Facultatea de Drept  a Universității de Vest din Timișoara, Lavinia Tec este și arbitru la Curtea de Arbitraj de pe lângă Camera de Comerț din Timișoara și este lector în cadrul Institutului Național de Pregătire și Perfecționare a Avocaților.