Calendar unic
Termenele tuturor dosarelor sunt centralizate în Sintact LexForce, într-un calendar unic.
Calendar Unic
Acces simultan
Toți membrii echipei alocate dosarului, pot accesa simultan informațiile din acesta.
Notificări email
Notificări email
Primești notificări ori de câte ori sunt încărcate noi documente în dosar.
Toți membrii echipei alocate dosarului, pot accesa simultan informațiile din acesta.
Acces simultan
■ Nou: Instanțele care folosesc și DEN - Dosarul Electronic Național: Curtea de Apel București, Curtea de Apel Alba Iulia și Curtea de Apel Timișoara.
■ Instanțele care folosesc versiunea dezvoltată de specialiștii IT de la Tribunalul Arad: Înalta Curte de Casație și Justiție, Curțile de Apel: Alba Iulia, Brașov, București, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș, Curtea Militară
■ Curtea de Apel Cluj și Curtea de Apel Pitești.
■ Documentele electronice atașate la dosar;
■ Lista ședințelor (termenele).
Ce informații sunt sincronizate în platforma ta Sintact LexForce
■ Calendarul integrat al tuturor termenelor, chiar și cele ale dosarelor care nu se regăsesc pe portal.just.ro – dosare penale, divorț, brevete de invenții etc.;
■ Accesul 24/7 simultan al tuturor avocaților asociați unei spețe la conținutul dosarului electronic;
■ Doar în Sintact LexForce, primești notificări automate pe e-mail atunci când un nou document a fost încărcat la dosarul electronic;
■ Gestionezi într-un singur loc, toate elementele unui dosar (părți, termene, corespondența cu clientul, time-sheet, cheltuieli în dosar, documente dosar electronic).
Funcționalități
disponibile
Primești notificare pe e-mail de fiecare dată când intervin modificări la dosar
Sincronizare cu informațiile din dosarele electronice
Ești informat în timp util, pentru că informațiile despre dosare sunt actualizate zilnic.
modificări apărute la dosar
documente noi introduse la dosar
atenționări cu
privire la hotărâri judecătorești
AVANTAJELE TALE
INTERFAȚĂ FAMILIARĂ
pagina care se deschide este cea a Curții de Apel avute în vedere, unde se încărcă și descărcă documente
INFORMAȚIE ONLINE
accesezi de la PC-ul personal dosarele de la majoritatea
Curților de Apel din țară
accesezi de la PC-ul personal dosarele de la majoritatea
Curților de Apel din țară
Sintact LexForce este platforma profesională care gestionează dosarele, calculează automat sumele de facturat și te ajută cu documentarea juridică a cazurilor tale. Ești mai organizat și câștigi timp.
Sintact LexForce este platforma profesională care gestionează dosarele, calculează automat sumele de facturat și te ajută cu documentarea juridică a cazurilor tale. Ești mai organizat și câștigi timp.
■ Documentele electronice atașate la dosar;
■ Lista ședințelor (termenele).
Ce informații sunt sincronizate în platforma ta Sintact LexForce:
Accesează direct în Sintact LexForce Dosarele Electronice din instanță
Acum, gestionezi dosarele tale electronice, de la Curțile de Apel și instanțele de rang inferior arondate acestora, astfel:
■ Nou: Instanțele care folosesc și DEN - Dosarul Electronic Național: Curtea de Apel București, Curtea de Apel Alba Iulia și Curtea de Apel Timișoara.
■ Instanțele care folosesc versiunea dezvoltată de specialiștii IT de la Tribunalul Arad: Înalta Curte de Casație și Justiție, Curțile de Apel: Alba Iulia, Brașov, București, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș, Curtea de Apel Militară (instanțele de rang inferior arondate acestora);
■ Curtea de Apel Cluj și Curtea de Apel Pitești.
■ Pasul 1: Activarea modulului Dosare Electronice Sintact LexForce;
■ Pasul 2: Trimiterea cererii de acces la dosarul electronic către Instanță. Modelul de cerere pentru fiecare instanță este disponibil și în Sintact LexForce;
■ Pasul 3: Sincronizarea automată a dosarelor electronice cu aplicația Sintact LexForce.
Cum se poate activa opțiunea
■ Calendarul integrat al tuturor termenelor, chiar și cele ale dosarelor care nu se regăsesc pe portal.just.ro – dosare penale, divorț, brevete de invenții etc.;
■ Accesul 24/7 simultan al tuturor avocaților asociați unei spețe la conținutul dosarului electronic;
■ Doar în Sintact LexForce, primești notificări automate pe e-mail atunci când un nou document a fost încărcat la dosarul electronic;
■ Gestionezi într-un singur loc, toate elementele unui dosar (părți, termene, corespondența cu clientul, time-sheet, cheltuieli în dosar, documente dosar electronic).
Funcționalități disponibile
■ Pasul 1 Activarea modulului Dosare Electronice LexForce;
■ Pasul 2 Trimiterea cererii de acces la dosarul electronic către Instanță. Modelul de cerere pentru fiecare instanță este disponibil și în LexForce;
■ Pasul 3 Sincronizarea automată a dosarelor electronice cu aplicația LexForce.
lexforce@wolterskluwer.ro
Dosarul electronic de la ÎCCJ, 15 Curți de Apel și instanțele de rang inferior arondate acestora
Dosarul electronic de la ÎCCJ, 15 Curți de Apel și instanțele de rang inferior arondate acestora
• Instanțele care folosesc versiunea dezvoltată de specialiștii IT de la Tribunalul Arad: Înalta Curte de Casație și Justiție, Curțile de Apel: Alba Iulia, Brașov, București, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș, Curtea Militară.
• Curtea de Apel Cluj și Curtea de Apel Pitești.
Completează cu datele tale și te contactăm în cel mai scurt timp
Completează cu datele tale pentru demo gratuit
© 2022 Wolters Kluwer România. Toate drepturile rezervate
Acces la Dosarele Electronice
Alertă
Sincronizare
3 tipuri de alertă
Primești notificare pe email de fiecare dată când intervin modificări la dosar
Acces la Dosarele Electronice