Workshop-ul organizat de Wolters Kluwer România propune abordarea aplicativă a celor mai frecvente probleme apărute în practica recentă a achizițiilor publice.
Trainerii evenimentului



Ecaterina Milica Dobrotă
specialist achiziții publice;
vicepreședinte Asociația Experților în Achiziții (AEXA)

Milica Ecaterina Dobrotă este Vicepreședintele Asociației Experților în Achiziții (AEXA). Are o bogată experiență ca lector în cadrul evenimentelor dedicate achizițiilor publice și este autoarea a numeroase articole de specialitate.



Viorel Pârvu
jurist, specialist în achiziții publice

Viorel Pârvu are o bogată experiență ca lector în cadrul evenimentelor dedicate achizițiilor publice și este autorul a numeroase articole de specialitate.


© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL
Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Înlăturarea riscurilor în achizițiile publice

CLICK PENTRU ÎNSCRIERE!

WORKSHOP 22-23 SEPTEMBRIE 2017

Beneficiile participanților

Știi ce măsuri poți lua pentru diminuarea/evitarea riscurilor în achizițiile publice

Identifici zonele vulnerabile din domeniul 
achizițiilor publice

Cunoști care este procedura de achiziție cea mai potrivită nevoii tale

Afli cum să-ți concepi strategia de contractare pentru achiziții publice

Tematica seminarului

Prețuri

Incluse în preț

Când și unde

22-23 SEPTEMBRIE 2017

22 septembrie
- Orele 14:00 – 18:00

23 septembrie
- Orele 10:00 – 16:00

Sala de cursuri
Wolters Kluwer România





Bd. Tudor Vladimirescu 22,  
Clădirea Green Gate,
etaj 6, sector 5, București

- diplomă de participare;

- pauză de cafea;

- voucher de 100 lei pentru înscrierea
la unul din atelierele practice viitoare
Wolters Kluwer*;

- voucher Sintact.ro (acces 15 zile);

- voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.




*  Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi  folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de  Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și  doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De  asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la  care îl primiți.

Early Booking
(pană la 27 iulie)
600 LEI + TVA

Late Booking
(din 28 iulie)
700 LEI + TVA

OFERTĂ SPECIALĂ

Pentru înscrierea a minim 
2 participanți din cadrul 
aceleași companii, taxa de participare este de

550 Lei + TVA

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la cristina.ghica@wolterskluwer.com, suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Cristina Ghica; 031.22.44.158
cristina.ghica@wolterskluwer.com

Odată  cu intrarea în vigoare anul trecut a noului pachet legislativ din  domeniul achizițiilor publice, vechile practici au suferit un proces de  adaptare. Acest lucru va fi pus în evidență de lectorii workshop-ului,  care se vor referi în prezentările lor la zonele vulnerabile din  achizițiile publice. Totodată, într-o manieră interactivă vor fi  prezentate și posibile măsuri de diminuare și chiar de evitare a acestor  riscuri.

  • Referatul de necesitate, document de bază al achiziției
  • Stabilirea valorii estimate; alegerea procedurii;
  • Strategia de contractare
  • Motivele de respingere a ofertelor
  • Documentul unic de achiziţii european (DUAE)
  • Subcontractantul și terțul susținător
  • Modificarea contractului
  • Cumpărarea directă; procedura simplificată proprie pentru servicii sociale şi alte servicii specifice
  • Notificarea prealabilă și contestarea
  •  Alte subiecte, propuse de participanți și lectori.

Despre eveniment