DESPRE EVENIMENT

În cadrul seminarului vor fi oferite informaţii despre:

  • principalele tipuri de control ale entităţilor solicitate legal
  • principalele tipuri de control ale autorităţilor fiscale, cu detaliere a procedurilor de control aplicate de autorităţi în cazul inspecţiei fiscale
  • drepturile şi obligaţiile contribuabililor pe timpul desfăşurării inspecţiei fiscale, dar şi despre cerinţele codului etic al inspectorilor
  • cum se contestă un act administrativ
  •  care ar fi paşii în vederea organizării unor proceduri de control intern în cadrul companiei/entităţii
Se vor prezenta noi reguli/proceduri de control al riscului fiscal care se impun, având în vedere modificările legislației contabile și fiscale din ultimii doi ani.

Claudiu Ristea, consultant fiscal

Claudiu are o vastă experienţă în activitatea de inspecţie fiscală, peste 22 de ani, pe care a început să o desfăşoare ca inspector şi ulterior ca şef serviciu în cadrul Direcţiei de Control Financiar de Stat, Constanţa, apoi ca director la Direcţia Generală a Finanţelor Publice Constanţa şi Ilfov, departamentul Activitatea de inspecţie fiscală. Claudiu este un foarte bun specialist, acreditat ca expert contabil, auditor financiar şi consultant fiscal.

Prin experienţa sa vastă, câştigată atât în mediul privat, cât şi ca bugetar în cadrul ANAF, astăzi, Claudiu asistă companiile în timpul controalelor efectuate de autorităţile fiscale şi în organizarea departamentului de taxe, consultanţă în domeniu, astfel încât acestea să minimalizeze riscurile fiscale. De asemenea acordă suport în formularea obiecţiunilor şi contestaţiilor împotriva actelor administrative emise de organele fiscale. Având capacitate de analiză şi sinteză, Claudiu oferă soluţii pentru asigurarea condiţiilor de aplicare şi respectare  a procedurilor fiscale, astfel încât companiile să poată gestiona corespunzător riscurile fiscale.

© Toate drepturile rezervate S.C. Wolters Kluwer Romania SRL Cod Fiscal RO8451308 / Reg. Com. J40/4017/1996;
Tel: 031.224.41.95; Email: marketing@wkro.ro

Datorită unei legislaţii fiscale în continuă schimbare, adaptate la cerinţele legislaţiei europene, dar şi la cerinţele mediului de afaceri românesc, seminarul îşi propune o prezentare a tipurilor de control propriu al entităţilor pornind de la cunoaşterea tipurilor de control al autorităţilor fiscale.

SEMINAR 5 MAI 2017

BENEFICIILE PARTICIPANȚILOR

Se vor prezenta în detaliu, pe poziţii bilanţiere, procedurile de abordare a unei inspecţii fiscale din partea unui fost director în cadrul ANAF, precum şi exemplificări;
Se vor prezenta paşii de identificare a riscurilor şi de organizare a gestionării acestora;

TEMATICA SEMINARULUI

  • Tipuri de control propriu al entităţilor
  • Tipuri de control ale autorităţilor fiscale
  • Inspecţia fiscală
  • Control inopinat şi control antifraudă
  • Drepturile şi obligaţiile contribuabililor pe timpul desfăşurării inspecţiei fiscale
  • Cum se contestă un act administrativ fiscal. Termene de contestare, elemente
  • Abordări practice
  • Sesiune de întrebări şi răspunsuri

Preț participare:

Early Booking
(pană la 13 aprilie): 450 LEI + TVA

Late Booking
(din 14 aprilie): 550 LEI + TVA

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la alice.catrina@wolterskluwer.com, suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.

În preț sunt incluse următoarele:

  • diplomă de participare,
  • pauză de cafea
  • voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer*,
  • voucher iDrept Expert (acces 30 zile),
  • voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.

*  Voucher-ul de 100 lei oferit pentru evenimentele viitoare poate fi folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la care îl primiți.

CÂND ȘI UNDE

5 mai 2017; orele 9:00 – 16:00 

Sala de cursuri Wolters Kluwer România,
Bd. Tudor Vladimirescu nr. 22,
Clădirea Green Gate, etaj 6, sector 5, București

CONDIȚII DE PARTICIPARE

Click aici pentru înscriere!

Dacă ești interesat de acest eveniment
asigură-ți din timp participarea

Pentru mai multe informații vă stăm la dispoziție!
Alice Catrina; Telefon: 031 22 44 151
E-mail: alice.catrina@wolterskluwer.com

PREZENTARE SPEAKERI

Cerasela Dragoș, consultant fiscal

Doamna Cerasela Dragoș are o experiență de consultant de peste 25 de ani, începându-și cariera in companii foarte cunoscute, precum Arthur Andersen sau Ernst & Young. De asemenea, a creat și condus echipa de consultanți de la ABS Financial Services din București, o firmă de consultanță fiscală și servicii de contabilitate. În cariera sa, de la Consultant la Senior Manager la Ernst & Young, a fost mereu o persoană care știe să comunice oportunitățile fiscale unui public de nespecialiști.

În această perioadă, de peste 25 ani de experiență în domeniu, a contribuit, prin cunoștințele ei în domeniul automatizării, la ridicarea standardelor de contabilitate și fiscalitate în România. Cerasela are un stil direct și practic, și a condus zeci de training-uri. Preferă grupuri mai mici, pentru că acolo se pot trata în mod interactiv problemele practice ale audienței.

Gestionarea riscurilor fiscale