CÂND:        Vineri, 3 iunie 2016

UNDE:         București, Capital Plaza Hotel, Bd. Iancu de Hunedoara 54 (Sala Ion Mincu)

PREȚ:         Standard:         500 LEI + TVA

                    Last Minute (în perioada 23 mai - 2 iunie): 250 Lei +TVA

În preț sunt incluse următoarele:

  • voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer*,
  • voucher iDrept Expert (acces 30 zile),
  • voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la cristina.ghica@wolterskluwer.com, suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.

*Voucher-ul de 100 ron oferit pentru evenimentele viitoare poate fi folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de WoltersKluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează).

 

Completează datele de mai jos pentru înscriere!

Vreau să particip!
Pentru alte detalii sau înscrieri telefonice:
Cristina Ghica
0312244158

Activitatea de consultanță este, înainte de toate, relația stabilită între două părți: consultant și consultat.  Orice profesionist în domeniu e conștient că poartă întreaga responsabilitate pentru construirea unei relații de calitate, care să asigure succesul procesului de consultanță și fidelizarea clientului. Construirea încrederii reciproce.

Pe lângă cunoștințele profesionale, consultanții îți dezvoltă constant abilitățile de relaționare, tehnicile de negociere și capabilitățile de management al imaginii profesionale.

În cadrul Conferinței Excelența în Promovarea Serviciilor. Cele mai bune Practici., organizată de Wolters Kluwer România, pe data de 3 iunie la Capital Plaza Hotel, aveți posibilitatea de a întâlni profesioniști de marcă din România, specializați în studiul și dezvoltarea tehnicilor aplicabile pentru obținerea performanței în managementului relației cu clientul (promovarea și marketingul serviciilor de consultanță, branding-ul personal, strategiile de negociere și managementul timpului).

  • Înveți să abordezi într-un mod polivalent și profesionist relația cu clientul
  • Îți perfecționizezi abilitățile de negociere și interrelaționare
  • Obții informații valoroase despre construirea brandului personal
  • Consolidezi noțiunile privind marketingul serviciilor de consultanță
  • Interacționezi cu cei mai buni profesioniști ai domeniului

 

BENEFICIILE

PARTICIPANŢILOR

 

Tematica conferintei

© Toate drepturile rezervate SC Wolters Kluwer Romania SRL | RO8451308 | J40/4017/1996 | Telefon (031)2244195 | Email marketing@wkro.ro

Speakerii evenimentului

 

12:30 – 13:00 Welcome Coffee & finger food

13:00 – 13:45 Promovarea și Marketingul Serviciilor de Consultanță și Avocatură

Marius Decuseară-Brandenburg - Managing Partner - Trend Consult

13:45 – 14:00 Q&A

14:00 – 14:45 Negocierea Contractelor de Servicii - Sabin Gîlceavă – Leverage

  • Logica nu este întotdeauna persuasivă;
  • Gestionarea emoțiilor în negociere;
  • Găsește valoarea din perspectiva celeilalte părți;
  • Acoperă principalele preocupări ale celuilalt pentru a fi persuasiv
  • Evită lupta pentru poziții - concentrează-te pe interes.

14:45 – 15:00 Q&A

15:00 – 15:30 Coffee Break

15:30 – 16:15 Managementul Relației cu Clientul – Dan Berteanu, Equatorial

  • Care este impactul pe care îl are comportamentul vânzătorului asupra percepției și relației cu clienții?
  • Cum pot să înțeleg în ce fel de interacțiune sunt cu clienții mei?
  • Cu ce clienți ar trebui să-mi petrec timpul și cum să-i abordez?

16:15 – 16:30 Q&A

16:30 – 17:15 Personal Branding, Ana-Maria Gavrilă, consultant de imagine și branding personal în B2B

  • Ce este și de ce ne interesează brandul nostru personal?
  • De unde începem și cum îl construim?
  • Ce să (nu) facem – virtuți vs. păcate în branding personal.

17:15 – 17:30 Q&A

17:30 – 18:00 Coffee Break & finger food

18:00 – 18:45 Time Management, Octavian Pantiș – Qualians

  • Cum poți defini și respecta prioritățile;
  • Cum poți stabili obiective provocatoare dar realiste, potrivite profilului lor;
  • Cum poți folosi timpul mai productiv în  fiecare zi.

18:45 – 19:15 Q&A 

19:15 – 19:45 Closing

Ana-Maria Gavrilă aprofundează domeniul comunicării de aproape 14 ani, având experiență în presa economică și corporate PR. A fost PR Manager într-o companie de consultanță Big 4 și, în prezent, lucrează cu o firmă de avocatură internațională. Având convingerea că nu există PR mai eficient decât cel pe care ți-l faci pe cont propriu, a început, în urmă cu doi ani, să le vorbească tinerilor profesioniști despre puterea brandului personal, în cadrul unor cursuri practice și sesiuni de consultanță individuală. 

Octavian Pantiș, trainer, autor și antreprenor de succes. A câștigat premiile “Trainer of the Year” pentru 2010 și “Best Speaker” la Conferința Training 2007. Octavian Pantiș este membru al Professional Speakers Association for Europe. Este autorul celor mai bine vândute audiobookuri din colecția self help editată de Humanitas, audiobookuri cu tema Time Management, Practical Leadership și Change Management. TMI Training & Consulting, a fondat in 1999  și a primit de două ori titlul “Compania de Training a Anului”, pentru 2007 la gala inaugurală Business-Edu și pentru 2010, la ceremonia din Martie 2011.

Sabin GîlceavăConsultant în Negociere, fondator Leverage - singura firmă de pregătire, shadowing și reprezentare în negociere din România. Cu peste 20 de ani experiență în training și consultanță a fost certificat ca trainer de Huthwaite International în domeniul vânzărilor (SPIN® Selling Skills) și al negocierii (Huthwaite International Negotiation Skills). În 2015 a absolvit “Negotiation and Leadership - dealing with difficult people and problems” în cadrul Program on Negotiation - Harvard Law School”. Din 2014 susține sesiuni, simulări și experiențe sub licența Program on Negotiation.

Dan Berteanu, dupa 3 ani de experiență în vânzarea bunurilor de larg consum și 5 ani în vânzarea produselor chimice de întreținere industrială s-a alăturat în 2002 companiei Achieveglobal, unul din principalii jucători de pe piața de training din România. În 2013 a cumpărat compania de la acționarul american și în 2014 a trecut-o printr-un proces de rebranding. Astăzi, Managing Partner la Equatorial, adică antreprenor în business-ul de învățare și schimbarea comportamentului.

Marius Decuseară-Brandenburg, în cei 20 de ani de experiență în domeniul vânzărilor, Marius Decuseară-Brandenburg a coordonat echipe de consultanți în vânzări și a dezvoltat și livrat programe de training pentru echipele de vânzări ale diferitelor companii. Cariera și-a început-o în departamentul de vânzări Reuters România, ocupând pe rând pozițiile de Sales Executive, Marketing Manager și cea de Head of Risk Solutions, Reuters Southeast Europe.În 2007, s-a alăturat echipei Trend Consult în funcția de Managing Partner. Marius este format ca trainer, a fost certificat de către Huthwaite International ca trainer în vânzări pentru programul SPIN® Selling Skills.

 

Rezervă-ţi locul din timp, profită de perioada de Early booking!
Please correct the following errors: