Agenda evenimentului

CÂND:             Miercuri, 26 octombrie 2016

UNDE:             Hotel Capital Plaza, București, Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 54

PROGRAM:     9,30 - 10,00 - Welcome coffee. Înregistrarea participanților

                        10,00 – 11,30 - Sesiunea I de dezbateri 

                        11,30–  12,00 - Pauză de cafea

                        12,00 – 13,30 - Sesiunea II de dezbateri 

                        13,30 – 14,30 - Prânz

                        14,30 – 16,00 - Sesiunea III de dezbateri 

                      16,00–  16,30 - Concluzii 

PREȚ:       Ofertă specială 330 + TVA (până la 24 octombrie)

                 450 LEI + TVA  Late Booking (din 30 septembrie 2016)

                 300 LEI + TVA  Membrii IAA, IAB și RAC

În preț sunt incluse următoarele:

  • voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer*,
  • voucher iDrept Expert (acces 30 zile),
  • voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la  alexandra.zamfirescu@wolterskluwer.com , suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.

*Voucher-ul de 100 ron oferit pentru evenimentele viitoare poate fi folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează).

 

Completează datele de mai jos pentru înscriere!

Vreau să particip!
Pentru înscrieri telefonice/pe email:
Alexandra Zamfirescu
031.22.44.156

“Orice companie trebuie să investească în cercetare și inovare”, afirma Philip Kotler, fondatorul managementului marketingului modern, cu aproximativ 4 ani în urmă, cu ocazia venirii sale în România.

Piețele și companiile sunt în continuă schimbare - trecute prin foste crize economice, specialiștii în publicitate trebuie să facă în așa fel încât produsele și/sau serviciile lor să fie cele mai râvnite de consumatori, toate acestea însă în limitele reglementărilor naționale și europene. Aceste legi sunt utile pentru consumatori, necesare pentru stat și limitative pentru creativii din publicitate.

Prin intermediul conferinței “Dreptul publicității - noi provocări în era digitală” dorim să creăm liantul între cele trei tabere, invitând la masa discuțiilor reprezentanți ai instituțiilor de stat și oameni care participă activ la dezvoltarea acestui domeniu de mare interes: PUBLICITATEA

  • Înveți să aplici corect reglementările legale din domeniul tău de activitate
  • Primești sfaturi, atenționări și informații care te vor ajuta să eviți amenzile și sancțiunile aplicabile în domeniu
  • Interacționezi cu profesioniști recunoscuți în domeniu
  • Cunoști care sunt prevederile cu un grad mare de risc în aplicare și aplici soluții adecvate fără a restricționa creativitatea specifică domeniului

 

BENEFICIILE

PARTICIPANŢILOR

 

Cui se adresează această conferință?

© Toate drepturile rezervate SC Wolters Kluwer Romania SRL | RO8451308 | J40/4017/1996 | Telefon (031)2244195 | Email marketing@wkro.ro

Speakerii evenimentului

 

Conferința se va desfășura la București, Hotel Capital Plaza, în data de 26 octombrie 2016.

Aflată la a doua ediție, conferința despre "Dreptul publicității", organizată de Societatea Civilă de Avocați “Grecu și Asociații” în parteneriat cu Wolters Kluwer Romania, abordează de această dată tema "Noi provocări în era digitală".

În cadrul acestei conferințe vor fi dezbătute aspecte legale care intervin în reglementarea comunicărilor publicitare (reclame radio/TV, afișe, etichetele produselor), limitele care trebuie respectate și practicile ce pot fi considerate a fi înșelătoare, capabile să manipuleze comportamentul consumatorului.

Dacă ești retailer, comerciant, agenție de servicii de marketing sau publicitate, angajat al unei companii în cadrul departamentului de marketing, jurist sau avocat interesat de aspectele legale din publicitate, te invităm miercuri, 26 octombrie 2016, la Hotel Capital Plaza, alături de profesioniștii domeniului pentru a afla răspunsul la următoarele întrebări:

  • Care sunt reglementările legale care se aplică publicității în domeniul tău de activitate?
  • Care sunt limitele publicității, ce este greșit sau corect atunci când concepi un mesaj publicitar?
  • Este suficient ca un spot radio/TV să respecte legea sau ar trebui să se respecte anumite norme etice?
  • Ce înseamnă publicitate înșelătoare și care sunt organismele care analizează comunicările din acest punct de vedere?
  • Care sunt consecințele în cazul în care se încalcă normele legale sau normele etice în domeniul publicității?
  • Este legală publicitatea comparativă? Care sunt condițiile? Putem folosi o marcă a unui concurent în mesajul nostru publicitar?

Lista preliminară de speakeri este:

   Moderator Avocat Elena Grecu, SCA Grecu  &  Asociații

  1. Marcel Bogdan Pandelică -  Președinte ANPC (Autoritatea Pentru Protecția Consumatorilor)
  2. Constanța Moisescu – Judecător Tribunalul București
  3. Andreea Țigau – Avocat partener SCA Grecu si Asociatii
  4. Radu Herjeu - Membru titular al CNA (Consiliului Național al Audiovizualului )
  5. Adrian Ghimpu - Expert Superior ORDA - DRGC (Direcția Registre și Gestiune Colectivă)
  6. Ioana Anescu – Director Executiv IAB România (Asociația industriei de marketing și publicitate online din România)
  7. Laurențiu Gheorghiu - Membru Consiliu Director al RAC ( Romanian Advertising Council)
  8. Raluca Comănescu - Avocat partener SCA Grecu si Asociatii
  9. Dan-Silviu Boerescu - ziarist, scriitor, specialist lifestyle, creative chef
  10. Dr. Roxana Gavriloaia - Publicitatea medicamentelor OTC în România

 

ORGANIZATORI:

Fix the following errors:
Hide