Completează datele de mai jos pentru înscriere!

Vreau să particip!
 
Pentru înscrieri telefonice sau pe email:
Andra Roșianu
031.22.44.149
 

Află totul despre modul corect de implementare a noilor legi în domeniul achizițiilor publice și a normelor lor de aplicare. La scurt timp de la intrarea în vigoare a noului pachet legislativ, aplicarea în practică a noii legislații a achizițiilor publice, începe să evidențieze care sunt dificultățile reale cu care practicienii se confruntă.

Seminarul practic de achiziții publice, organizat de Wolters Kluwer România, pe parcursul a 3 zile consecutive, oferă cadrul necesar pentru a primi soluții, îndrumare și expertiză de la specialiștii domeniului, astfel încât aplicarea noilor norme să se facă în condiții de siguranță, fără riscuri sau confuzie.

Pe lângă o bună cunoaștere a legislației și a explicațiilor privind modul concret de implementare, participanții vor beneficia de un dialog continuu cu specialiștii, pentru a-și lămuri propriile neclarități și pentru a primi soluțiile imediate de care au nevoie. La început de aplicare a noii legislații, acest seminar oferă îndrumarea de care ai nevoie pentru a deveni un bun specialist.

Tematică

 

Cine sunt trainerii?

CÂND?     15, 16 și 17 iulie 2016

UNDE?     Sala de cursuri Wolters Kluwer, Bucureşti, Bd.Tudor Vladimirescu 22, Clădirea Green Gate, etaj 6, sector 5.

PREȚ?     650 Lei + TVA

OFERTĂ SPECIALĂ  Pentru înscrierea a minim 2 participanți din cadrul aceleași companii, taxa de participare este de 550 Lei + TVA

 

Vineri – 15 iulie 2016

Derularea procesului de achiziție; strategia de contractare, procedurile de atribuire

15,30 – 16,00 – Primirea participanților

16,00 – 18,00 –  Sesiunea I

18,00 – 18,30 – Finger food

18,30 – 20,00 - Sesiunea II

Sâmbătă – 16 iulie 2016

Criterii de clarificare; criterii de atribuire; documentul unic european de achiziție, evaluarea ofertelor, modificarea contractului

9,30 -10,00 - Primirea participanților

10,00 – 12,00 - Sesiunea I

12, 00 – 12, 20 – Pauză de cafea

12, 20 – 13, 30 – Sesiunea II

13, 30 – 14, 00 - Finger food

14,00 – 15, 30 – Sesiunea III

Duminică – 17 iulie 2016

Remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică

9,30 -10,00 - Primirea participanților

10,00 – 12,00 - Sesiunea I

12, 00 – 12, 30 – Finger food

12, 30 – 14, 00 – Sesiunea II 

În preț sunt incluse: 

  • diploma de participare
  • voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer,
  • voucher iDrept Expert (acces 30 zile),
  • voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.

Important:

  • Voucher-ul de 100 ron oferit pentru evenimentele viitoare poate fi folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la care il primiti.
  • Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la andra.rosianu@wolterskluwer.com, suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.

Ecaterina Milica Dobrotă- specialist achiziții publice/ vicepreședinte Asociația Experților în Achiziții (AEXA)

Milica Ecaterina Dobrotă este Vicepreședintele Asociației Experților în Achiziții (AEXA). Are o bogată experiență ca lector în cadrul evenimentelor dedicate achizițiilor publice și este autoarea a numeroase articole de specialitate. Doamna Dobrotă este economist specializat în inițierea procedurilor de achiziţie publică finanţate din fonduri comunitare şi de stat, derularea principalelor etape ale procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice, a contractelor de concesiune de lucrări şi a contractelor de concesiune de servicii, implementarea contractului.

  • derularea procesului de achiziție; strategia de contractare, procedurile de atribuire, noțiuni noi
  • criterii de clarificare; criterii de atribuire; documentul unic european de achiziție,
  • evaluarea ofertelor
  • catalogul electronic; procedurile desfășurate integral prin mijloace electronice (on-line);
  • modificarea și executarea contractelor de achiziții publice
  • remedii și căi de atac; soluționarea contestațiilor de către CNCS

Beneficiile participanților

  • Dobândești siguranță în înțelegerea și aplicarea noii legislații a achizițiilor publice
  • Afli care sunt problemele generate de practică și obții soluții pentru situațiile cu care chiar tu te-ai confruntat
  • Înveți de la specialiști, primești răspunsuri și sfaturi avizate
  • Îți clarifici aspectele controversate legate de noul pachet de legi și normele de aplicare

Agenda evenimentului

 

Florentina Drăganconsilier de soluţionare a contestaţiilor în domeniul achiziţiilor publice

Program

Fix the following errors:
Hide